Erik B

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb 100 belminuten EU bijgekocht maar ik zie nog steeds dat mijn buiten bundel verbruik oploopt als ik in Nederland bel

Inmiddels begrijp ik uit een net gesloten forum topic dat je met deze bundel niet in Nederland kunt bellen, maar dat staat er niet bij. 

Ik heb deze bundel gekocht omdat ik zag dat mijn abonnement belminuten op raken, en ben daarna weer gaan bellen, maar de bundel is ongebruikt en mijn kosten lopen nog verder op.

Kunt u die bundel informatie aanpassen en mij tegemoet komen?

Dank, Erik

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De BloX 100 minuten naar de EU is uitgeschakeld @Erik B 

Mochten er volgende maand kosten op de rekening staan betreft deze BloX, dan hoor ik het graag. Ik zal dan eenmalig uit coulance de kosten voor de BloX 100 minuten naar de EU crediteren voor je.

 

Groet,

Steven

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Erik B 

De bundel 100 minuten EU is voor te bellen naar vaste en mobiele nummers in de EU. Niet voor te bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland. Dit staat in de beschrijving van de bundel ook vermeldt. 
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer? Dan kan ik de bundel voor je uitzetten.

Indien je meer belminuten nodig hebt, heb je de optie om je abonnement op te hogen. Mocht je dit willen, dan kijk ik graag met je mee naar een abonnement met meer belminuten.
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De BloX 100 minuten naar de EU is uitgeschakeld @Erik B 

Mochten er volgende maand kosten op de rekening staan betreft deze BloX, dan hoor ik het graag. Ik zal dan eenmalig uit coulance de kosten voor de BloX 100 minuten naar de EU crediteren voor je.

 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic