William1906

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg geen data verhoging van 2x 5GB omdat mijn abbo lager is per maand.

Beste,

Op internet en in mijn vodafone staat dat de data 2x 5GB gratis verhoogd worden als ik even 1201 bel.

Dit heb ik dus gedaan. Krijg ik het volgende te horen: U heeft geen recht op 2x 5GB verhoging omdat u per maand minder betaald dan een gewoon abbonement. Ik heb ooit een aanbiedingen genomen toen de prijzen wat lager lagen.

Ik kan wel de 2x 5GB krijgen maar dan zou ik 7 euro meer moeten gaan betalen.

Wat is dit nu weer? Ze maken dus onderscheid in klanten? Omdat ik ooit een aanbiedingen genomen heb krijg ik de data verhoging niet! SCHANDALIG!

Gelukkig gebruik ik niet al mijn GB maar het gaat om het princippe. Als ze de abbonementen in het voordeel van de klant gaan geven dan moet dat voor alle klanten gelden!
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @William1906,

Ik kan me voorstellen dat dit balen is. Via het forum heb ik geen inzicht in jouw gegevens. Daarom is het dus lastig beoordelen of dit nou correct is of niet. Daarvoor moeten we jouw abonnement bekijken. Neem even contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.
William1906
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Sharon,

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb de klantenservice gebeld en ik heb een tegemoetkoming van 5 GB p/m gekregen. Top!
Dank je wel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic