snobel

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iphone 11 pro 64 gb green

Ik heb gister besteld wat is ongeveer de wachttijd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi snobel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee eigenlijk, dat kan je beter vragen aan iemand van Vodafone en het beste om dit te doen is om te bellen met de klantenservice van Vodafone. Ik weet niet of er dit weekend een moderator (medewerker van Vodafone) aan het werk is. Dus beste is om dan even te bellen. Kan overigens zijn dat die het ook niet kunnen inzien en dat je moet wachten.

In deze topic: https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/bestellen-leveringen-de-nieuwe-iphone-11-iphone-11-pro-en-iph... lees ik dat er mensen zijn die moeten wachten tot week 41. Nou, als jij hem net hebt gekocht, kan het misschien nog wel even duren. Dus een echte datum en/of week kan ik je niet noemen.

Bellen is een optie en anders even wachten tot er weer iemand is van Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi snobel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee eigenlijk, dat kan je beter vragen aan iemand van Vodafone en het beste om dit te doen is om te bellen met de klantenservice van Vodafone. Ik weet niet of er dit weekend een moderator (medewerker van Vodafone) aan het werk is. Dus beste is om dan even te bellen. Kan overigens zijn dat die het ook niet kunnen inzien en dat je moet wachten.

In deze topic: https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/bestellen-leveringen-de-nieuwe-iphone-11-iphone-11-pro-en-iph... lees ik dat er mensen zijn die moeten wachten tot week 41. Nou, als jij hem net hebt gekocht, kan het misschien nog wel even duren. Dus een echte datum en/of week kan ik je niet noemen.

Bellen is een optie en anders even wachten tot er weer iemand is van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een exacte datum door te geven snobel
Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling status order. Zij zijn bereikbaar via het nummer 0800-0560.
Heb je het toestel al inmiddels ontvangen of weet je ongeveer wanneer het toestel geleverd gaat worden?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen graag nog een update snobel. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic