inas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is deze van jullie? Ik ben namelijk geen lid kan me ook geen factuur herinneren

van norepy@herinnering.nl

Beste heer/mevrouw,

In de bijgevoegde factuur verwijzen wij u naar de eerder ontvangen herinnering(en). Wij stellen u hierbij de gelegenheid om het verschuldigde bedrag van €47,12 met rente binnen 9 dagen te voldoen onder vermelding van het referentienummer.

Blijft betaling uit, dan zijn wij genoodzaakt client te adviseren om over te gaan tot het opstarten van een gerechtelijke procedure. De kosten die hieruit voortvloeien zullen geheel voor uw rekening komen.

Voor directe betaling en meer informatie over deze vordering gaat u naar de pagina waarin de factuur staat gemeld.
Groet,
Team Vodafone
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi inas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze is duidelijk niet van Vodafone.
1) je bent geen klant zeg je, dus daarom al niet voor jou
2) Vodafone stuur niet met afzender @herinnering.nl

Je kan deze mail dus echt lekker snel verwijderen en het liefst eerst nog even doorsturen naar phishing@vodafone.nl
Heel erg bedankt voor het melden in ieder geval.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
inas , bedankt voor de melding. Er is zojuist een nieuw voorbeeld geplaatst m.b.t. de mail met €47,12.

Zie ook https://forum.vodafone.nl/privacy-veiligheid-61/mobiel-spam-phishing-78086?sort=dateline.desc#post30...

Dit topic wordt nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic