Coura

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet bellen en internetten

Goedemorgen ik heb een probleem met mijn iPhone 8plus ik kan niemand bellen ik krijg steeds bellen mislukt en mijn 4G doet het ook niet en ik heb mijn abonnement gewoon beta

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Coura 
Dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en weer aan?
Misschien even je SIMkaart eruit halen en dan weer opnieuw erin stoppen en wat je nog kan doen is testen of je SIMkaart het bij iemand anders in z’n telefoon het wel doet. En dan gelijk even testen of die andere SIMkaart het in jouw telefoon het wel doet, of niet. Zo kan je uitsluiten of het aan je toestel ligt of aan Vodafone (SIMkaart). 

Controleer ook even bij instellingen of je 4G aanstaat en mocht het nu helemaal niet meer lukken dan is het het beste om langs een Vodafone winkel te gaan. Die kunnen voor je kijken wat er aan de hand is, mocht je er zelf niet meer uit komen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Coura 
Dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en weer aan?
Misschien even je SIMkaart eruit halen en dan weer opnieuw erin stoppen en wat je nog kan doen is testen of je SIMkaart het bij iemand anders in z’n telefoon het wel doet. En dan gelijk even testen of die andere SIMkaart het in jouw telefoon het wel doet, of niet. Zo kan je uitsluiten of het aan je toestel ligt of aan Vodafone (SIMkaart). 

Controleer ook even bij instellingen of je 4G aanstaat en mocht het nu helemaal niet meer lukken dan is het het beste om langs een Vodafone winkel te gaan. Die kunnen voor je kijken wat er aan de hand is, mocht je er zelf niet meer uit komen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @Coura?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Coura? Mocht er geen update komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic