JPCLP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klantenservice ontvangt commissie voor verlenging?

Het is eigenlijk meer een opmerking voor ander afnemers dan dat het een vraag is. Ik heb tweemaal gebeld om info te winnen over een abbo verlenging en werd beide keren dwingend gevraagd om direct te verlengen. Bij weigeren krijg je een onderdrukte zucht te horen. Ze hebben me vervolgens dagelijks gebeld, maar ik beantwoord geen onbekende nummers . Ik heb gebeld met de klantenservice om te vragen of het Vodafone is dat mij telkens aan het bellen was en of ze ermee willen stoppen. Het antwoord dat ik kreeg was: “Nee wij kunnen niet zien wie er belt. Ik zal afdeling sales vragen.... Nee het is niet
vodafone dat u belt. U kunt wel u telefoon nummer veranderen. “ Dus heb ik uiteindelijk een keer opgenomen.. en het was... vodafone.


U kunt beter bij een onafhankelijke telefoonwinkel om advies vragen. Zijn vriendelijker en geven onafhankelijk advies. Heb ik ook gedaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zullen jouw feedback intern doorspelen JPCLP. Bedankt hiervoor!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi JPCLP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jammer dat je deze ervaring hebt. Het is alleen een advies die ze je zullen geven en dan ligt het helemaal aan jezelf of je hier op in wilt gaan. Uiteraard mag dit niet dwingend over komen en/of echt dwingend worden gevraagd. Was niet bij het gesprek, kan er dan ook niet over oordelen.

Het is wel goed dat je hier je bericht plaatst. Moderatoren, mensen die werkzaam bij Vodafone, komen zo nu en dan hier langs op de community en die zal het zeker oppakken.

Wel fijn dat je goed bent geholpen in een andere telefoonwinkel en mooi om te horen dat je daar een goede ervaringen mee hebt. In ieder geval veel plezier en een goed weekend.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zullen jouw feedback intern doorspelen JPCLP. Bedankt hiervoor!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic