hartmannmedia

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn abonnement omzetten naar Red Together

Verwijderd:).
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
hartmannmedia wrote:
Haha alles verwijderd. Als ik er niet uitkom dan bel ik jullie vanmiddag. Ik denk namelijk dat ik mijn huidige abonnement nog niet kan overzetten maar misschien ook wel. Eerst moet het mobiel abonnement verhuisd worden naar jullie van mijn partner.

Je kan je huidige abonnement waarschijnlijk wel omzetten hoor.
Daar zijn allemaal regeltjes voor, daarom is het slim om even te bellen.

Ik zou niet eerst de verhuizing van het abonnement van je partner doen. Ik zou eerst zorgen dat je eigen abonnement op het Red Together abonnement staat en dan pas omzetten van je partner. Maar nogmaals, het best kan je even bellen. Daar zitten mensen die je daar prima mee kunnen helpen en dan kan er ook niets fout gaan. Want bij 1 fout kan het al langer gaan duren en dat wil je ook niet 🙂

Bekijk in context

17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hartmannmedia
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mag ik je er eerst op attenderen dat dit een open Community is en iedereen je bericht kan inzien. Het lijkt me daarom verstandig om de privé gegevens te verwijderen. Doe dit, want je weet nooit waar het allemaal terecht komt!!

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Daarnaast kan je direct overleggen met de klantenservice over het overnemen van het TM contract van je partner. Deze komt ook op je naam te staan en krijgt dan een Red Together Extra abonnement. Het beste is gewoon om het nummer te bellen en dan kunnen ze je hiermee helpen.

Heb je ook een Ziggo abonnement dan krijg je ook nog eens Dubbele data (dat is dan 160GB ipv 80GB) en korting op je Vodafone abonnement en via Ziggo krijg je dan een thema kanaal gratis (waar je zelf uit kunt kiezen). Dat is toch mooi meegenomen :). Zie de voorwaarden op deze pagina: www.vodafone.nl/non-stop (Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.)

Mocht je nog vragen hebben dan help ik je graag verder.
Succes en alvast veel plezier met Red Together (heb zelf ook en het is geweldig).
hartmannmedia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Veel dank ik had al een vermoeden dat ik in jullie forum zat maar onduidelijk om jullie privé te berichten. Ik haal mijn bericht weg. Bedankt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je hoeft het volledige bericht niet weg te halen, alleen je Naam en telefoonnummer 🙂
Verder hoop ik dat ik je heb kunnen helpen met mijn info?!

Via het telefoonnummer, wat ik heb gegeven, kunnen ze je prima helpen.
Dat doen ze graag 🙂
hartmannmedia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Haha alles verwijderd. Als ik er niet uitkom dan bel ik jullie vanmiddag. Ik denk namelijk dat ik mijn huidige abonnement nog niet kan overzetten maar misschien ook wel. Eerst moet het mobiel abonnement verhuisd worden naar jullie van mijn partner.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
hartmannmedia wrote:
Haha alles verwijderd. Als ik er niet uitkom dan bel ik jullie vanmiddag. Ik denk namelijk dat ik mijn huidige abonnement nog niet kan overzetten maar misschien ook wel. Eerst moet het mobiel abonnement verhuisd worden naar jullie van mijn partner.

Je kan je huidige abonnement waarschijnlijk wel omzetten hoor.
Daar zijn allemaal regeltjes voor, daarom is het slim om even te bellen.

Ik zou niet eerst de verhuizing van het abonnement van je partner doen. Ik zou eerst zorgen dat je eigen abonnement op het Red Together abonnement staat en dan pas omzetten van je partner. Maar nogmaals, het best kan je even bellen. Daar zitten mensen die je daar prima mee kunnen helpen en dan kan er ook niets fout gaan. Want bij 1 fout kan het al langer gaan duren en dat wil je ook niet 🙂
hartmannmedia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Okay ik ga bellen vanmiddag. Naar welk telefoonnummer van jullie?? Dank ieder geval.
hartmannmedia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Trouwens wat vriendelijk van u dat u reageert terwijl u niet werkt voor Vodafone :). Dus dubbel dank ;-)!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
hartmannmedia wrote:
Okay ik ga bellen vanmiddag. Naar welk telefoonnummer van jullie?? Dank ieder geval.

Je kan bellen naar dit nummer: 0800 - 020 00 56
Graag gedaan, ik help graag mensen ??
hartmannmedia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank u wel. Ik had nummer
0800-0200976. Ook van de klantenservice begreep ik.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Kan, maar het nummer dat ik opgaf is speciaal voor de afdeling van Red Together en als je al een bestaande nummer hebt bij Vodafone met abonnement en over wenst te stappen 🙂
hartmannmedia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helemaal top super bedankt ??????
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is de kwestie naar tevredenheid opgelost hartmannmedia ? 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, zal het topic binnenkort gesloten worden hartmannmedia
HARTMANN-MEDIA

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Steven
ik wacht nog op Vodafone omdat zij mij een e-mail moeten sturen voor een aanvraag van een nieuwe sim-kaart van een mobielnummer die aan mijn Red Together gekoppeld gaat worden. De e-mail is om een afspraak te maken met het logistieke bedrijf die dit komt bezorgen. Men zei 1 tot 2 dagen maar het is nu 3 dagen al. Natuurlijk kan dit wat langer duren. Wat is normaliter de wachttijd van een verhuizing van een mobielnummer van een andere provider?

Ik hoor het graag, dank u wel.

Groeten, Gary Hartmann
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi HARTMANN-MEDIA
Normaal gezien gaat dit best snel.
Je zou nog eens kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone. Of een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Die mensen kunnen in het systeem kijken en je daar prima mee helpen. Succes en een heel fijn Paas weekend.
HARTMANN-MEDIA

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank u wel Energieboy voor u ook mooie zonnige Paasdagen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic