Adaszkiewicz Du

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn rekening van maart

Goededag dat is mijn 3 rekening met abonament 56,00 euro het kost van januari was 96,00 euro febuari 130,00 euro ik was in de winkel geweest ze hebben GB hoger gezet. toen hebben ze geblokt dat ik niet hoger kom dan ik moet. In maart kreeg ik prijs van 538,20 euro hoe kom ik aan die prijs mijn internet geblokt was van een werker van Vodafone ik werd verzorgt dat mijn abonament bij oude prijs blijft ik wil dat jullie mijn uitleggen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@Adaszkiewicz Dudziak Ik help je hier graag mee verder. Stuur mij even een privébericht met je naam, adres, geboortedatum, 06-nr en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Adaszkiewicz Dudziak 
In ieder geval is het vervelend dat je bedragen krijgt op je abonnement die je niet verwacht. Maar wat er nu aan de hand is, geen idee. Hier kan alleen een Vodafone Community medewerker je mee helpen. Deze komen regelmatig online en kunnen je eventueel helpen. 
 

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@Adaszkiewicz Dudziak Ik help je hier graag mee verder. Stuur mij even een privébericht met je naam, adres, geboortedatum, 06-nr en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic