1
Vraag
2
Reacties
Andor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Momenteel is dit nummer niet bereikbaar .....

Goedemorgen. Ik heb heel vaak als ik met mijn mobiel bel dat ik dan een bandje krijg met “momenteel is dit nummer niet bereikbaar, probeer het later nog een keer” en dan wordt de lijn verbroken.
Mijn moeder weet dit inmiddels en na 3x proberen lukt het dan wel, maar ook niet altijd.
Ik bel niet veel, doorgaans vanaf mijn huis adres.
Ik heb ooit dit besproken bij een Vodafone winkel en heb toen een nieuwe Sim kaart gekregen maar het probleem is er nog steeds.
Ik ga binnenkort voor 2 maanden naar het buitenland en wil wel kunnen bellen.

Graag jullie advies.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Andor
Voor dit probleem kan je het beste de Network check doorlopen. Zo controleer je stapsgewijs wat het probleem is. Het kan aan je dekking liggen, er kunnen werkzaamheden zijn in het gebied waar je je bevindt, of er staat een doorschakeling actief.
Is dat allemaal niet de oplossing? Dan creëer je meteen stap voor stap een case voor de technische afdeling door aan te geven wat precies het probleem is. Zij gaan dan voor jou uitzoeken wat er mis gaat. Je krijgt bericht zodra er nieuws is.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi Andor
Voor dit probleem kan je het beste de Network check doorlopen. Zo controleer je stapsgewijs wat het probleem is. Het kan aan je dekking liggen, er kunnen werkzaamheden zijn in het gebied waar je je bevindt, of er staat een doorschakeling actief.
Is dat allemaal niet de oplossing? Dan creëer je meteen stap voor stap een case voor de technische afdeling door aan te geven wat precies het probleem is. Zij gaan dan voor jou uitzoeken wat er mis gaat. Je krijgt bericht zodra er nieuws is.

Andor
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok dank je wel, ik ga ermee aan de slag
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Laat nog even weten of het is gelukt, of niet. Kunnen we altijd nog even verder kijken voor je 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic