Claudia-1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet bereikbaar

In september heb ik mijn abonnement naar Vodafone overgezet met nummerbehoud. Dit had 22 oktober plaats moeten vinden, nu op 6 november ben ik helemaal niet meer bereikbaar. Niemand die me kan helpen, alleen de uitspraak dat het minimaal 5 dagen kan gaan duren. Dit is voor mij een heel groot probleem omdat ik ZZP er ben, en ik moet dus bereikbaar zijn voor mijn klanten!! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Claudia-1974 

 

Kun je mij de gegevens sturen in een privébericht. Je heb de gegevens openbaar gezet. Deze heb ik nu verwijderd.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Claudia-1974 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard erg vervelend dat je niet bereikbaar bent. Je hebt al contact gehad met Vodafone begrijp ik? Als die je hebben aangegeven dat ze er mee bezig zijn dan is het voor andere medewerkers binnen Vodafone lastig om hier nog wat anders mee te kunnen. 

Misschien dat @Steven met je mee kan kijken. Hij is werkzaam bij Vodafone en hij kan wel in het systeem kijken wat er aan de hand is. Maar ik denk dat ook hij zal zeggen dat als het al in behandeling is, je daar ook op moet wachten. Het blijft hoe dan ook altijd lastig als je bereikbaar moet zijn, heb je een zakelijk abonnement afgesloten? Want dan kan je beter met de zakelijke klantenservice van Vodafone contact opnemen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kijk graag met je mee@Claudia-1974.
Als ik het goed begrijp zou het nummer eerst over gaan op 22-10. Echter is dit verplaats naar vandaag. Is je nummer al actief? Het kan zijn dat dit in de loop van vandaag wordt omgezet. Maar dit zou ook mis gaan en hiervoor een onderzoek ingediend?
 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via privébericht?

- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Claudia-1974 

 

Kun je mij de gegevens sturen in een privébericht. Je heb de gegevens openbaar gezet. Deze heb ik nu verwijderd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Claudia-1974 is weer bereikbaar. Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic