Hilde.1989

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nieuwe iphone 11

Ik kreeg een mail vanuit ziggo dat ziggo klanten mooie korting konden krijgen voor nieuwe iPhone bij Vodafone. Nu ben ik al Vodafone klant en ik wilde hem dus opnieuw afsluiten, maar via Vodafone krijg ik niet mijn ziggo korting.
Mij neem aan dat klanten van Vodafone en ziggo die zelfde korting kunnen krijgen?
Groet Hilde
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat ze je doorsturen naar Vodafone is natuurlijk echt kul. Het is een advertentie van Ziggo, dan moeten ze dit ook afhandelen. Maar goed, je komt daar dus niet echt veel verder. Nu heb ik eens gekeken naar de website van Vodafone (ook met directsales) en dan is het bij Vodafone toch allemaal net even iets anders.

https://directsales.vodafone.nl
Bij Vodafone geven ze je nog eens 2,- euro extra korting (Jouw korting) alleen is dan de eenmalige betaling net even iets anders. Bij Vodafone willen ze dat je 240,- euro met eenmalige betaling en bij Ziggo een bedrag van 120,- euro. (ik heb even als voorbeeld Red essential abonnement).

Waarom daar nu een verschil in zit, geen idee eigenlijk. Ik zou zeggen, kies waar jij je het fijnst bij voelt 🙂
Die extra welkomstkorting op je toestel is natuurlijk mooi meegenomen.

Even uitrekenen (Red Essential abonnement)
Bij Ziggo 20,- euro per maand = 480,- voor 2 jaar - Vodafone: 432,- (Vodafone 48,- euro goedkoper)
Bij Ziggo toestel: 120,- - Vodafone 240,- (Vodafone 100,- euro duurder)

Als je bij Vodafone blijft dan betaal je 52,- euro in 2jaar meer dan bij Ziggo. Maar bij Ziggo krijg je ook nog eens 25,- euro aansluitkosten, die je bij Vodafone niet hebt. Haha, snap je hem nog?

Uiteindelijk denk ik dus dat het helemaal niets uit maakt hoe je het doet 🙂
Waarom er nu verschillen in zitten, geen idee. Het lijkt me niet echt handig! Dus ik snap je probleem en ik begrijp dat jij er ook niet meer van snapt 🙂 Succes!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Hilde.1989
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je vanuit Ziggo een mail hebt ontvangen dat je daar korting krijgt op een nieuwe iPhone, wat ik me haast niet kan voorstellen want Ziggo schuift namelijk alles door naar Vodafone, dan is die alleen geldig bij Ziggo en niet bij Vodafone. Het mag dan in de openlucht één bedrijf zijn maar achter de schermen zijn het nog steeds twee losse bedrijven.

Is de mail echt afkomstig van Ziggo, neem dan contact op met klantenservice van Ziggo. Zelf krijg ik momenteel wel heel veel mail binnen van Vodafone met reclame over de nieuwe iPhone. Deze info kan je op de Pre-Order pagina vinden van Vodafone: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/apple/iphone-11/

Het is dus een beetje een ingewikkeld verhaal en begrijp ook niet dat het vanuit Ziggo komt. Bekijk het nog eens en naam anders contact op met de klantenservice van Vodafone.
Hilde.1989
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
https://directsales.ziggo.nl/ziggoiphone?filter=voice dit is de link die ik heb gekregen. Als ik alles zelfde invul zowel hier als bij Vodafone scheelt het toch 120 euro wat ik moet bijbetalen. Alleen omdat ik niet een nieuw abbonnement wil afsluiten maar verlengen is dit toch veel geld toch?
Hilde.1989
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zojuist bij ziggo gevraagd maar zij geven aan dit bij Vodafone te vragen 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat ze je doorsturen naar Vodafone is natuurlijk echt kul. Het is een advertentie van Ziggo, dan moeten ze dit ook afhandelen. Maar goed, je komt daar dus niet echt veel verder. Nu heb ik eens gekeken naar de website van Vodafone (ook met directsales) en dan is het bij Vodafone toch allemaal net even iets anders.

https://directsales.vodafone.nl
Bij Vodafone geven ze je nog eens 2,- euro extra korting (Jouw korting) alleen is dan de eenmalige betaling net even iets anders. Bij Vodafone willen ze dat je 240,- euro met eenmalige betaling en bij Ziggo een bedrag van 120,- euro. (ik heb even als voorbeeld Red essential abonnement).

Waarom daar nu een verschil in zit, geen idee eigenlijk. Ik zou zeggen, kies waar jij je het fijnst bij voelt 🙂
Die extra welkomstkorting op je toestel is natuurlijk mooi meegenomen.

Even uitrekenen (Red Essential abonnement)
Bij Ziggo 20,- euro per maand = 480,- voor 2 jaar - Vodafone: 432,- (Vodafone 48,- euro goedkoper)
Bij Ziggo toestel: 120,- - Vodafone 240,- (Vodafone 100,- euro duurder)

Als je bij Vodafone blijft dan betaal je 52,- euro in 2jaar meer dan bij Ziggo. Maar bij Ziggo krijg je ook nog eens 25,- euro aansluitkosten, die je bij Vodafone niet hebt. Haha, snap je hem nog?

Uiteindelijk denk ik dus dat het helemaal niets uit maakt hoe je het doet 🙂
Waarom er nu verschillen in zitten, geen idee. Het lijkt me niet echt handig! Dus ik snap je probleem en ik begrijp dat jij er ook niet meer van snapt 🙂 Succes!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb je vraag overigens ook even bij Vodafone en Ziggo geplaatst.
Ben wel heel benieuwd wat die voor antwoord geven 🙂
Hilde.1989
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor de hele uitleg. Ik kom op gelijke maandelijkse kosten uit, maar klopt van die aansluit kosten. Ik heb gister hele chat sessie gehad, maar indd aanbieding voor alleen nieuwe Vodafone klanten. Ben ik niet mee eens. Nu hebben ze mij advies gegeven om maandag te bellen met SAVE desk. Ben benieuwd. Houden elkaar op de hoogte!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Hilde.1989

Even nog een kleine aanvulling: de SAVE desk is nu ook gewoon bereikbaar (elke werkdag van 8 tot 20.00 uur). Enkel op zondag niet. Dus je hoeft niet te wachten tot maandag 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact opgenomen met de SAVE desk Hilde.1989 ? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic