kat0108

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Omzetten Red Essential naar Red Together duurt 3 weken???? Waanzin....

Al sinds 6 augustus aan het proberen om mijn huidige abonnement om te laten zetten naar een Vodafone Red abonnement.... Hoe lastig kan het zijn??? Inmiddels 9 medewerkers en 1 Teamleider (*** zeer klantonvriendelijk overigens en schijnbaar niet capabel genoeg om een case aan te maken en door te zetten) gesproken, zo'n 200 minuten aan de lijn gehangen maar nog altijd zonder resultaat. Ook de beloftes om teruggebeld te worden, worden gewoon niet nagekomen. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn.... Vanmiddag om half 3 weer een dame gesproken die nu een technisch onderzoek ging starten om te kijken of de order eruit gehaald kan worden en opnieuw geplaatst kan worden. Doorlooptijd 5 werkdagen???

Uiteraard liet ik het hier niet bij zitten en heb ik maar weer eens teruggebeld. Dit keer een zeer vriendelijke dame (***) aan de lijn gehad. Wat blijkt? Een of andere blokkade op mijn aanvraag die er niet uitgehaald kan worden, case die vanmiddag aangemaakt is was niet correct aangemaakt dus deze is nu door *** aangepast maar.... Het kan wel 5 tot 10 werkdagen duren voordat een en ander is opgepakt en mijn abonnement is omgezet naar Red Together....

Tsja....dan sta je als trouwe klant (zo'n 25 jaar) toch wel echt met je mond vol tanden....

*moderator edit: namen van Vodafone medewerkers verwijderd*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
kat0108
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sharon Een van de klantenservice medewerkers heeft naar aanleiding van de klacht die ik via jullie website heb ingediend, contact opgenomen en houdt het nu ook in de gaten. Nog geen reactie echter wanneer het probleem opgelost is

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi kat0108
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat is wel heel erg vervelend. Ik begrijp heel goed dat je de community opzoekt om hier je verhaal te doen en hopen dat iemand van Vodafone mee kijkt om je verder te helpen. Dit is een klanten helpt klanten community en daarom zijn er hier geen medewerkers van Vodafone "actie" online bezig. Er is wel een moderator, dat is Steven, en die zou misschien eens voor je kunnen kijken wat er nu allemaal aan de hand is en of het nu allemaal wel goed verloopt. Zeg niet dat die het kan versnellen, maar hij kan wel in het systeem van Vodafone kijken.

Anders zou je nog contact met Vodafone op kunnen nemen via Facebook of Twitter. Maar gezien je al een lange tijd bezig bent en ze al hebben laten weten dat het 5 tot 10 dagen kan duren, denk ik dat die ook niet zoveel meer kunnen doen. Maar je kunt het altijd via een privé berichtje proberen 🙂

Wel jammer hoor, want wat je zegt, je bent al zo lang klant en dan gebeurd er dit. Zou voor zo'n bedrijf als Vodafone eigenlijk niet moeten kunnen. Al hoewel ik zelf altijd denk, waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden en systemen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest is. Dat iets heel lang moet duren terwijl we toch computers hebben die het zo kunnen oplossen, zou je dan denken.

Maar goed, wel heel goed dat je hier je verhaal hebt geplaatst. Zo ie zo om het van je af te schrijven en om toch even duidelijk te maken dat dit eigenlijk niet Vodafone waardig is en dat het het liefst sneller opgelost kan worden. Succes en hou ons hier op de community op de hoogte.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status kat0108 ? Heb je wellicht nog contact opgenomen met onze klantenservice?
kat0108
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sharon Een van de klantenservice medewerkers heeft naar aanleiding van de klacht die ik via jullie website heb ingediend, contact opgenomen en houdt het nu ook in de gaten. Nog geen reactie echter wanneer het probleem opgelost is
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We horen graag van je kat0108 als er een update is of als het opgelost is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen graag nog een update kat0108. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
kat0108
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sharon,

het is inderdaad uiteindelijk gelukt om mijn abonnement om te laten zetten. Toen ik het echter wilde activeren, werd mijn sim geblokkeerd. Geen idee wat daar weer misging maar uiteindelijk een hele aardige medewerker aan de lijn gekregen die het probleem heeft verholpen. Schijnbaar zou er vorige week maandag (19 augustus) nog contact opgenomen worden door de Klantenservice, althans dat stond in mijn dossier. Ik heb ook contact gehad met de Klantenservice die mijn dossier zouden monitoren maar er is nog geen contact opgenomen.

Daar wacht ik nu dus nog op...
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Goed om te horen dat het allemaal opgelost is en werkt zoals het hoort nu kat0108! Waarom zouden zij jou dan nog bellen de 19e?
kat0108
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sharon er zou nog contact opgenomen worden in verband met een tegenmoetkoming. Bovendien....is het niet normaal dat je als Klantenservice nog even contact opneemt om na te vragen of het nu naar behoren en tevredenheid is geregeld? Helemaal als je afspreekt/belooft om dit te doen en het zelfs in het klantdossier vastlegt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helemaal mee eens kat0108. Beloftes moeten nagekomen worden.
We horen dan ook graag of mijn collega's nog contact hebben opgenomen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons kat0108?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic