Joepie777

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

onbeschoft personeel KLACHT

heb een mobieltje besteld deze zou worden bezorgd tussen 11.00 en 16.00 uur op 16 november 2019.

Er kwam niets toen gebeld naar de koeriersdienst , maar kreeg een dom muziekje en er werd niet opgenomen, toen gechat , kreeg GEEN antwoord,

Toen wederom naar klantenservice, maar die weten NIETS!

Toen werd er tot mijn  stomme verbazing om 18.10 uur aan de deur gebeld en dit was de koerier met

het telefoontje ik zei dat hij wel er laat was en hem uiterlijk om 16.00 uur had verwacht.

Geen reactie of excuses, zijn auto stond vlak voor mijn deur, op de oprit en hij zei dat hij binnen wilde komen.Ik zei kom maar binnen dan handelen we het verder in garage af.

Dat wilde hij niet dus dan in de hal.

Ook dit wilde hij niet want meneer had een tafel nodig, het kon ook op de trap.

Toen zei ik kom maar boven in de hal staat een tafel.

Hij werd toen erg onbeschoft en zei ik ga weg en maak maar een nieuwe afspraak.

Ik ben niet verplicht om iemand in mijn huiskamer te ontvangen!!

En hiervan ben ik zeker niet gediend!!

Wat een onbeschoft gedrag.

Uw reactie zo spoedig mogelijk hierop,

 

met vriendelijke groet,

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wij hebben helaas geen inzicht in de klachten bij Dynafix. Maar zeker goed dat het ook hier aangekaart wordt. Dit is echt een specifieke klacht over een medewerker van hun. Dit is niet iets waar Vodafone voor staat. Namens Vodafone mijn excuses @Joepie777 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Vervelend om te horen hoe dit gelopen is @Joepie777! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Echter, de bezorgdienst staat los van Vodafone. Diegene die je telefoon kwam bezorgen is in dienst bij Dynafix. Ik raad je dus aan om hier  een klacht over dit gedrag in te dienen. 

Joepie777
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

heb een bericht gestuurd maar tot op heden GEEN bericht!!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Joepie777 wrote:

heb een bericht gestuurd maar tot op heden GEEN bericht!!!

Waarschijnlijk kom je op de stapel en moeten ze alle berichten op volgorde afhandelen. 
Geef het nog even 5 werkdagen, meestel moet je dan wel iets hebben ontvangen. Zo niet, dan zou ik toch nog eens bij Vodafone aan de bel trekken. Snap de opmerking van Sharon wel, maar Vodafone is de opdrachtgever en dus ook de KLANT van Dynafix. Lijkt me dan ook wel logisch dat Vodafone hier ook iets mee gaat doen richting Dynafix.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je snel antwoord krijgt en je toestel.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wij hebben helaas geen inzicht in de klachten bij Dynafix. Maar zeker goed dat het ook hier aangekaart wordt. Dit is echt een specifieke klacht over een medewerker van hun. Dit is niet iets waar Vodafone voor staat. Namens Vodafone mijn excuses @Joepie777 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic