Hoi
Mbucher Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Vervelend verhaal, als ik het zo lees. Waarschijnlijk was het dan toch niet helemaal duidelijk dat je niet al gelijk een abonnement wilde afsluiten. Je hebt toch een aantal stappen moeten ondergaan om een abonnement af te sluiten, neem aan dat je daarop dan niet bent ingegaan? Want je moet echt aangeven via een gesprek, ze nemen het dan op, dat je een abonnement wenst en JA zeggen.
Maar goed, hoe dat is verlopen kan ik ook niet weten, ben er niet bij geweest
🙂Wat je zegt, het kost toch niet zoveel moeite om een abonnement te stoppen en dit je per mail even te laten weten. Ik weet niet hoe zoiets in z'n werk gaat maar ik kan je wel melden dat wij hier op de Community niet voor je kunnen doen. Dit is een klanten helpt klanten Community en kunnen dus niet in het systeem kijken wat er aan de hand is. De
klantenservice van Vodafone is de enige plek waar je dit kunt navragen.
Wat je wel kan doen is een
chat starten (als er voldoende mensen online zijn) of anders een privé bericht sturen via
Facebook en/of
Twitter en daarin uitleggen wat je hier ook hebt geschreven. Je krijgt dan binnen een paar dagen antwoord terug. Succes in ieder geval en wens je dan toch Fijne Feestdagen en hoop dat je alsnog besluit om wel een abonnement te nemen :wink: