marnixtel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen abonnement

Hoi,

Telefonisch gaat helaas niet omdat ik weiger langer dan 15 min in de wacht te staan als klant.
Het verhaal gaat als volgt. Ik heb vanwege telefoon van het werk mijn abonnement opgezegd (online)
Ik krijg dan een mail dat ik binnen 5 dagen iets hoor. Maar natuurlijk hoor je niks.

Wie kan mij vertellen hoe het opzeggen in zn werk gaat?

Want ik heb geen idee of het nu gelukt is. Mensen in de winkel zeggen dat ik moet bellen maar dat gaat dus niet:-)

Dank jullie alvast en fijne vakantie!!

M
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi marnixtel

Jammer om te lezen, dat je wilt opzeggen!

Het kan zijn dat het bij sommige afdelingen druk is op dit moment. Mijn collega's proberen iederen zo goed mogelijk te woord te staan. Hierdoor kan het soms langer duren.

Wil je weten of de opzegging binnen is dan kun je hierover bellen met 1201, een chat starten of een bericht posten via Twitter of Facebook. Mijn collega's kijken het graag voor je na!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi marnixtel

Jammer om te lezen, dat je wilt opzeggen!

Het kan zijn dat het bij sommige afdelingen druk is op dit moment. Mijn collega's proberen iederen zo goed mogelijk te woord te staan. Hierdoor kan het soms langer duren.

Wil je weten of de opzegging binnen is dan kun je hierover bellen met 1201, een chat starten of een bericht posten via Twitter of Facebook. Mijn collega's kijken het graag voor je na!
paula669

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi
Ik heb precies het zelfde probleem ,wacht al vanaf verleden maand nu op een antwoord terug,
Echt ongelofelijk dit. niet normaal meer.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad je aan om dit aan te kaarten via mijn collega's paula669 zodat zij dit alsnog kunnen controleren voor je. Ik zal dit ook intern aankaarten dat er geen bevestiging hiervan is gestuurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic