Joly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van KPN naar Vodafone

Ik stap van kpn over naarVodafone. Mijn abonnement bij kpn loopt op 03-11-2018 af. Ik heb al een sms ontvangen met een bevestiging over nummerbehoud. Nu wacht ik alleen nog op dom sms met welke datum ik kan overstappen enig idee hoe lang dat kan gaan duren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Joly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oo het ontvangen van een sms kan wel even duren. Je weet in ieder geval al dat ze er mee bezig zijn. Wil je toch graag meer informatie over je contract, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Eventueel kan je ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook.

Dit is een klanten helpt klanten Community en kan niet in je gegevens omdat klanten elkaar hier helpen en met deze vraag kan dit niet, jammer genoeg.

In ieder geval alvast welkom bij Vodafone ??

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Joly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oo het ontvangen van een sms kan wel even duren. Je weet in ieder geval al dat ze er mee bezig zijn. Wil je toch graag meer informatie over je contract, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Eventueel kan je ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook.

Dit is een klanten helpt klanten Community en kan niet in je gegevens omdat klanten elkaar hier helpen en met deze vraag kan dit niet, jammer genoeg.

In ieder geval alvast welkom bij Vodafone ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog van mijn collega's de datum gekregen betreft het overstappen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic is gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic