Chris van den H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overzetten abbonnement

Beste Vodafone,

Ik probeer sinds juli een zakelijk abbonnement over te zetten naar een privé account. Ik heb al 2 maal alle gegevens digitaal ingevuld en geüpload. Ik heb het toestel ook al afbetaald. Ik bel nu wekelijks (al 3 maanden lang) met de Vodafone hulplijn.

Elk personeelslid zegt mijn probleem te gaan oplossen, enkele personeelsleden hebben mijn probleem intern "laten escaleren", zodat het sneller wordt opgepakt. Nu 3 referentienummers verder, vele telefoontjes, enorme wachttijden, vele e-mails, een aantal sms'jes en zelfs een paar brieven, ben ik nog niet geholpen!

Wat blijkt (zover ik het kan raden) er is een afdeling die dit definitief moet afhandelen en goedkeuren, alleen die zijn niet per telefoon te bereiken, waardoor niemand intern dit probleem met zekerheid kan oplossen, want als de afdeling niet reageert op de interne e-mails, zal het niet worden opgepakt. 

Mijn vraag, kan aub iemand van de desbetreffende afdeling of iemand met "Level Alpha Security Clearance" contact opnemen zodat we samen even door de papieren rompslomp lopen, alle vakjes afvinken en dan eindelijk het abbonnement en het toestel onder mijn privé account zetten!?

 

Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,

 

Chris van den Heuvel 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Chris van den Heuvel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je hier niet mee helpen omdat ik ook een klant ben. Er zijn wel medewerkers van Vodafone die hier af en toe langs komen om te kijken of ze mensen kunnen helpen. In ieder geval, de dingen die wij als klanten onder elkaar niet kunnen oplossen. Daarom vraag ik je even geduld te hebben, er komt vanzelf iemand van Vodafone en die zal je berichten. Misschien dat die voor je kan kijken wat er nu aan de hand is en wie weet kan die iets meer doen en zorgen dat je contract omgezet kan worden.

Uiteraard heel vervelend dat het allemaal zo lang moet duren en dat je er al zo lang mee bezig bent. Laten we hopen dat ze het nu wat sneller kunnen oplossen. Waarschijnlijk kan @Steven je wel helpen, die is hier moderator. Dus nog even geduld en ik hoop dat hij je verder kan helpen. Succes in ieder geval!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Chris van den Heuvel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je hier niet mee helpen omdat ik ook een klant ben. Er zijn wel medewerkers van Vodafone die hier af en toe langs komen om te kijken of ze mensen kunnen helpen. In ieder geval, de dingen die wij als klanten onder elkaar niet kunnen oplossen. Daarom vraag ik je even geduld te hebben, er komt vanzelf iemand van Vodafone en die zal je berichten. Misschien dat die voor je kan kijken wat er nu aan de hand is en wie weet kan die iets meer doen en zorgen dat je contract omgezet kan worden.

Uiteraard heel vervelend dat het allemaal zo lang moet duren en dat je er al zo lang mee bezig bent. Laten we hopen dat ze het nu wat sneller kunnen oplossen. Waarschijnlijk kan @Steven je wel helpen, die is hier moderator. Dus nog even geduld en ik hoop dat hij je verder kan helpen. Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Chris van den Heuvel 
Ik kijk graag voor je na of ik hierin iets kan betekenen.
 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privebericht?

- Voorletters en achternaam

- Adres

- Postcode

- 06-nummer

- Geboortedatum

- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast!

Daarnaast heb ik ook het registratie nummer nodig zodat ik de documenten kan inzien.

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb geen privébericht mogen ontvangen @Chris van den Heuvel 
Mocht er geen reactie komen binnen enkele dagen, dan zal het topic gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic