Renesan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

pogingen tot plaatsen van bestellingen.

Ik heb de afgelopen 24 uur geprobeerd 2 mobiele abonnementen ge bestellen met daarbij een Samsung galaxy S10. De bestellingen had ik online geplaatst. Vanavond wilde ik een kleine wijziging doorgeven, bleken de bestellingen onvindbaar. Zelf met bestelnummer niet te vinden. Daarna tot 7 keer naar de juiste persoon doorverbonden maar niemand kon mij helpen. Gesprek werd afgebroken, weer gebeld, weer doorverbonden naar de juiste afdeling maar die namen geeneens op. Dus ik blijf toch maar bij KPN. Wat een zooitje zeg, dat Vodafone.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Renesan

Ik kan mij voorstellen dat dit geen goed begin is. Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor!
Dit is niet zoals het hoort te gaan. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Renesan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om te horen. Snap niet dat het helemaal niet goed is gegaan en dat je dan ook geen contact krijgt is zeker niet zoals ik Vodafone ken. Lijkt een beetje de wet van Murphy. Kan me wel goed begrijpen dat je er nu geen zin meer in hebt maar misschien denk je er morgen toch anders over?

Hoe dan ook, erg vervelend. Best jammer dat je dit zo moet mee maken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Renesan

Ik kan mij voorstellen dat dit geen goed begin is. Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor!
Dit is niet zoals het hoort te gaan. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!
Renesan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had gisterenavond goede hoop dat het goed zou komen. 1 bestelling is als het goed is onderweg. Voor de tweede kreeg ik een sms met de mededeling dat ik snel mijn email moest checken want dan kon ik de bestelling gaan plannen. Helaas kwam de email nooit binnen. Tot twee keer toe geprobeerd via chat uit te leggen wat het probleem is. De eerste keer gewoon afgebroken, tweede keer snapte men het niet. Nu per telefoon geprobeerd maar te druk. Ik hoop dat het 0800 nummer voor ziggo klanten gratis is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Het nummer van de klantenservice bij Vodafone is gratis. Je moet natuurlijk niet naar Ziggo bellen 😉
klantenservice van Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's Renesan?
Renesan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jawel. Gisteren maar ik kreeg niet de indruk dat de collega veel ervaring had. Werd met het bekende kluitje in het riet gestuurd. Moest, als er verder niets gebeurde, maandag maar weer bellen. Voorlopig nog niet overtuigd van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan tot 48 uur duren voordat je de e-mail ontvangt. Laat je weten of je hem gekregen hebt Renesan?
Renesan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik wacht rustig af. Mijn abonnement loopt nog even door bij de oude provider dus ik heb geen haast. Ik hou je op de hoogte.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, dan horen wij het graag Renesan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Renesan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic