pascall1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid naar abbonoment

afgelopen zaterdag, van prepaid naar abbo gegaan. 10 gb etc, nummerbehoud ook. maar zou maandag over gaan naar nieuwe simkaart i.v.m nieuwe telefoon die nano kaart nodig heeft, maar tot nu toe niks gebeurt, 3X klantenservice aan de lijn gehad, storing zeggen ze, moet handmatig gebeuren? klopt dit? en ze kunnen niet zeggen wanneer ik over ga naar nieuwe simkaart ? kan dagen duren? jah sorry maar? dat kan toch niet?

grt pascal
10 Reacties 10
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi pascall1

Welkom op de Community!
Dat klinkt niet heel goed! Ik kan mij voorstellen dat je wilt weten hoe het er voor staat met nummerbehoud.
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter?
Mijn directe collega's kijken graag met je mee hiervoor. Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier niet in de systemen.
pascall1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jah ook via facebook gedaan. is nog storing kan dagen duren zeggen ze. jah sorry hoor maar de 1 zegt dat ie mij niet kan helpen en dat email nog verkeerd is en alleen maar doorwijst naar de winkel elke keer, en nog keer gebeld en die gene zegt dat mijn email wel goed staat. en dat storing nog dagen kan duren dus jah? sorry maar welles nietes is het gewoon. gewoon wachten en meer niet. ben het zat eigenlijk van kastje naar muur gestuurd elke keer, altijd vodafone gehad. kan net zo goed naar een andere gaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan mij voorstellen dat je dit gevoel hiervan krijgt. Dit is absoluut niet onze bedoeling. Namens Vodafone, mijn excuses hiervoor!
pascall1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jah heb ik momenteel weinig aan, week verder nog niks gebeurt, kan de order ook niet bekijken aangezien order nummer op een verkeerd emailadres staat. dus met mijn eigen emailadres kan ik dus niet bekijken hoe en wat. en zogenoemde storing.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
pascall1 wrote:
Jah heb ik momenteel weinig aan, week verder nog niks gebeurt, kan de order ook niet bekijken aangezien order nummer op een verkeerd emailadres staat. dus met mijn eigen emailadres kan ik dus niet bekijken hoe en wat. en zogenoemde storing.

********* dat is wel heel erg fout gelopen, ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt Pascall1 vol houden maar..Gr


Moderator edit: Scheldwoord weg gehaald, is niet toegestaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het e-mailadres laten aanpassen via 0800-0560 of via mijn collega's van social media? En staat het inmiddels wel correct?
pascall1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

ik heb het email adres laten aanpassen en het contract weer opnieuw laten versturen naar mijn goede emailadres dus dat is aangepast. maar tot nu toe nog steeds niet mijn 06 overgezet naar mijn nieuwe sim kaart nano kaartje, na 2 weken dus nog niks gebeurd, als het deze week nog niet gebeurd het overzetten, laat ik alles annuleren en ga ik naar een andere provider. ben er nu spuugzat van,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
pascall1 ik kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent en zeker als het nu nog niet is omgezet. Via de Community kan ik dit helaas niet oppakken voor je. Hiervoor mag je contact opnemen met mijn collega's via de Chat zodat er een onderzoek wordt aangemaakt of eventueel via Facebook of Twitter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn benieuwd naar een statusupdate @pascall1. Is het ondertussen opgelost?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic