Vincent1978_nl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Bull hoesje Samsung s9+

Geachte forumleden,

Ik heb een Samsung s9+ abonnement afgesloten. Nu heb ik wel. Kaartjes gekregen voor de gp in Oostenrijk, maar ik heb geen red Bull hoesje gekregen.

Wie weet hoe ik hier nog aankan komen?

BvD

Vincent
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vincent1978_nl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jammer genoeg kunnen wij klanten je hier ook niet verder mee helpen. Je zal echt contact op moeten nemen met de klantenservice via My Vodafone (kan je ook chatten) of naar een winkel gaan. Uiteraard is het vervelend dat je nog geen hoesje hebt ontvangen. Eventueel kan je het ook via Twitter en/of Facebook kunnen proberen via een privé chat.

In ieder geval succes! Er komen ook wel eens moderatoren langs, mochten die een andere oplossing voor je hebben dan melden ze deze. Maar voor nu zou je bovenstaande alvast kunnen proberen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vincent1978_nl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jammer genoeg kunnen wij klanten je hier ook niet verder mee helpen. Je zal echt contact op moeten nemen met de klantenservice via My Vodafone (kan je ook chatten) of naar een winkel gaan. Uiteraard is het vervelend dat je nog geen hoesje hebt ontvangen. Eventueel kan je het ook via Twitter en/of Facebook kunnen proberen via een privé chat.

In ieder geval succes! Er komen ook wel eens moderatoren langs, mochten die een andere oplossing voor je hebben dan melden ze deze. Maar voor nu zou je bovenstaande alvast kunnen proberen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover al contact gehad met de klantenservice en heb je inmiddels de kaartjes al Vincent1978_nl
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic