Sticky

Red Together

Toon eerste bericht

112 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Je hebt helemaal goed!
Jij en je dochter nemen een Red Together en een Red Together extra en later neem je er nog 2 Red Together extra abonnementen bij. Dan zit je in totaal, aan het einde van het jaar, op 4 contracten (op je naam).

En dit werkt ook met Sim-Only ;)

Zie hier alle Info met Red Together Sim-Only: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/together/abonnement/red5-red-together-2jr/true/

LET OP: Als je Ziggo klant bent krijg je dubbel data, als je geen Ziggo klant bent, deze vraag even op NEE zetten, anders dan staat er dat je 160GB krijgt maar dan krijg je er maar 80GB !! (zie de JA & NEE optie onderaan de pagina die ik hier boven heb beschreven)
Ik ben in dit geval gelukkig ziggo klant haha.

Dank je wel voor de antwoorden!!
Reputatie 7
Badge +17
@Rebecca77, dan wens ik jullie alvast heel veel plezier met het nieuwe Abonnement!

Mocht het antwoord dat is gegeven je tevreden stellen en het juiste antwoord is, wil je deze dan als Best Antwoord geven. Daar help je andere klanten, die met een zelfde vraag zit, ook mee 🙂. Bedankt
Wil ik mijn abonnement verlengen met een Red Together, en de zomerkorting mooi meepakken.. Moet ik bellen. En dat kan pas maandag weer... *geen Zomerkorting :(*
Reputatie 7
Badge +17
Hi @Jargo,
Klopt, op zondag kan je niet bellen maar naar een Vodafone winkel gaan had je misschien nog kunnen doen. Als er eentje in de buurt zat natuurlijk. Zoiets blijft natuurlijk altijd lastig en voor 2018 is natuurlijk erg vreemd dat de zondag niet een opening kent bij Vodafone. Helemaal mee eens!!

je zou het morgen in de ochtend nog even kunnen proberen? Je weet maar nooit, toch?!
Best een leuk idee, dat Red Together en ik moet toegeven dat het mij ook wel trekt.

GROOT PROBLEEM is echter dat met uitzondering van de beheerder NIEMAND van de andere leden van de groep ooit nog een telefoon op afbetaling kan kopen.

@Vodafone hebben jullie hier al een oplossing voor bedacht?
Ik heb op 2 juli 2018 mijn bestaande vodafone abonnement omgezet naar een Red Together abonnement. Op 3 juli heb ik de nummers (van een andere provider) van mijn vrouw en zoon toegevoegd aan Red Together. Dezelfde dag begonnen mijn problemen. Vanaf 3 juli is mijn eigen vodafone nummer verdwenen en belde ik met het nummer van mijn vrouw. Bijzonder omdat dat nummer nog bij een andere provider zit. Sindsdien bel ik dagelijks met de klantenservice. Op 13 juli stopte mijn sim er helemaal mee en sindsdien heb ik helemaal niks. Ik word nu al 5 weken aan het lijntje gehouden. Er wordt mij telkens verteld dat er een order is blijven hangen en dat die ongedaan moet worden gemaakt. Dit duurt normaal 48u. Telkens mislukt dit. Er is al 3x een voorrang/urgentie verzoek voor me aangevraagd. Vandaag heb ik te horen gekregen dat men mij niet kan vertellen of de twee nummers die ik toegevoegd heb wel gaan werken op de afgesproken tijd en dat mijn eigen nummer voorlopig niet gaat werken maar dat men er hard mee bezig is….

Ik heb aangegeven dat ik 5 weken geen redelijke oplostijd vind en dat ik helemaal niet akkoord ga met een “open einde”. Na weken bellen/mailen/vodafonewinkels ben ik er helemaal klaar mee maar kan ook niet overstappen omdat mijn nummer gegijzeld wordt door vodafone.

mvgr,

Jeroen Groenemans
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Jeroen Groenemans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is een lang, maar ook vervelend verhaal. Had wel verwacht dat het allemaal soepel zou gaan maar dat valt in jou geval dus heel erg tegen. Heel goed dat je hier je verhaal schrijft en laat weten dat je er niet tevreden over bent. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en ik ben ook maar een klant en kan je dus niet verder helpen. Uiteraard allemaal met privacy redenen te maken.

Het vervelende nu is dat ik je alleen maar kan zeggen dat Vodafone dit kan oplossen maar niet via de Community. Daarom stel ik voor dat je een privé berichtje stuurt naar Vodafone via Twitter en/of Facebook. Via die weg hebben de webcare mensen iets meer tijd om je klacht en probleem te bekijken en te zien wat er nu allemaal mis gaat. Die kunnen je ook prima vertellen wat er aan de hand is, als ze het hebben kunnen uitzoeken 🙂.

Begrijp dat je zal denken, not again! Maar echt, via Twitter en/of Facebook kom je toch, en dat is mijn eigen ervaring ook, een stukje verder en wellicht naar een oplossing (tenminste, die ervaring had ik wel met de webcare mensen). Wil je het daar nog eens proberen, alvast succes en bedankt!

Laat nog even weten hoe het verder afloopt.
Hoi @Jeroen Groenemans

Oei, dat is een lang, maar ook vervelend verhaal. Had wel verwacht dat het allemaal soepel zou gaan maar dat valt in jou geval dus heel erg tegen. Heel goed dat je hier je verhaal schrijft en laat weten dat je er niet tevreden over bent. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en ik ben ook maar een klant en kan je dus niet verder helpen. Uiteraard allemaal met privacy redenen te maken.

Het vervelende nu is dat ik je alleen maar kan zeggen dat Vodafone dit kan oplossen maar niet via de Community. Daarom stel ik voor dat je een privé berichtje stuurt naar Vodafone via Twitter en/of Facebook. Via die weg hebben de webcare mensen iets meer tijd om je klacht en probleem te bekijken en te zien wat er nu allemaal mis gaat. Die kunnen je ook prima vertellen wat er aan de hand is, als ze het hebben kunnen uitzoeken 🙂.

Begrijp dat je zal denken, not again! Maar echt, via Twitter en/of Facebook kom je toch, en dat is mijn eigen ervaring ook, een stukje verder en wellicht naar een oplossing (tenminste, die ervaring had ik wel met de webcare mensen). Wil je het daar nog eens proberen, alvast succes en bedankt!

Laat nog even weten hoe het verder afloopt.

Bedankt voor je tips en daar ga ik zeker gebruik van maken.

Geloof me ik heb de verkorte versie opgeschreven en de scherpe randjes weggelaten.

Ik denk dat mijn bericht hier toch wel op zijn plaats is want ik help andere klanten met mijn ervaring.
Dit product lijkt niet "af" en is dus niet gedegen getest.

Even wachten tot de kinderziektes er uit zijn is mijn advies.
Reputatie 7
Badge +17
Helemaal mee eens hoor! Zeker goed dat je het hier hebt geplaatst.
Denk ook dat je anders een Community vol had kunnen schrijven maar met wat je nu schrijft snappen ze het ook wel dat het niet helemaal goed gaat. Zeg ik het dan nog een beetje zachtjes en netjes :)

Webcare kan je zeker helpen, daar heb ik anders wel goede ervaringen mee en hoop jij ook. Zou wel fijn zijn als je daar ook de juiste weg hebt gevonden en dat ze je binnen een aantal dagen weer op de goede rails zetten binnen Red Together.
Ik heb op dit moment 2 contracten op mijn naam staan onder 1 klantnummer.

Kan ik deze laten omzetten naar red together? 1 kan ik bijna verlengen de ander is net in april al verlengd. Ook zit op beide nog een toestel lening, maar moet deze dan eerst afgelost worden of gaan deze mee naar red together want dat is me nog niet duidelijk
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Dannymientjes

Je kunt een regulier abonnement ook omzetten naar een Red Together, even in het kort :)
De afdeling migratie beoordeelt uiteindelijk of een abonnement overgezet kan worden, hier zitten wel wat voorwaarden aan natuurlijk. Zie hier hoe het abonnement werkt. Vodafone klantenservice raden je aan om contact op te nemen met de experts (0800-0200056). Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra.

Je hoeft alleen de toestelafbetaling af te lossen in het geval van een contractoverdracht. Als er geen contractoverdracht nodig is hoef je deze dus ook niet af te lossen.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust.
En ja hoor, here we go again. Is je een credit nota beloofd door de firma. Maar die wordt niet geregistreerd, uiteraard niet want dat zou logisch zijn. En dat is Vodafone juist niet. Nu 3 uur bezig geweest om deze credit nota boven water te krijgen, en dan de reactie van meneer Per van de CS ik citeer” Als je ons advies had opgevolgd was er niets aan de hand geweest. Per.” Dus hun regelen iets niet, ik ga erachter aan. En dan krijg je deze reactie. Dan heb je Kamul van de CS via de website die zegt er is geen credit voor jou. Ik zeg kijk op jullie social media platform daar zie je dat. Antwoord ik kijk daar niet, stuur maar mail met alle info. Ik zeg nee dit wil ik nu geregeld hebben. Dat gaat niet is het antwoord, stuur me de bewijzen door is zijn antwoord.
Al met al ben ik hier 3 uur mee bezig, die niemand betaald natuurlijk, want zoals per al schreef: Als je ons advies had opgevolgd was er niets aan de hand geweest. Per.
Ik zal jullie helemaal laten meelezen met de chat:
Wat mij betreft is het opgelost Sjonnie. Als je gelijk ons advies had opgevolgd was het in 12 tellen klaar geweest. mag ik vragen waarom je een andere route hebt ingeslagen en bent gaan bellen in plaats van een berichtje te sturen? Per

MAAR IK HEB GEEN ANDERE ROUTE INGESLAGEN, deze personen luisteren niet naar de klant maar hebben een verhaal in hun kop dat eruit moet. Voor de rest niets.
Zijn er nog mensen die dit ervaren bij deze puinhoop firma?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @sjonnieve
Als ik direct antwoord mag geven op je laatste vraag: Nee, ik heb geen ervaring met Vodafone zoals jij het zegt. Ik begrijp dat het vervelend is en het zou natuurlijk niet hoeven uitmaken hoe je Vodafone wenst te benaderen, het moet gewoon opgelost worden. Maar ik kan me ook weer voorstellen dat sommige afdelingen, zoals voor een credit nota, ze graag iets zwart op wit willen zien. Nogmaals, ik weet niet hoe het verlopen is allemaal, maar dat is mijn gedachten.

Geloof je direct als jij zegt geen andere route te hebben gelopen en dat je nu een keer belt om te willen weten wanneer je die credit nota krijgt. Begrijp ook dat je dit alles hebt aangehoord als onzin, want zoals je zegt, dit heb je niet gedaan. Maar zou je dan nu niet toch een berichtje willen sturen naar Vodafone via Twitter en/of Facebook met daarin alle info zodat ze het alsnog kunnen recht zetten? Tenminste, ik neem aan dat dit nog wel recht te zetten is?

Het vervelende is dat ik ook maar een klant ben en niet voor je in een systeem van Vodafone kan duiken om je te helpen. Al had ik het graag willen doen, maar ik ben dus ook maar een klant. Er zijn wel moderatoren die hier af en toe langs komen maar ook die kunnen, uit privacy redenen, niet zomaar in het systeem gaan graaien en zoeken naar wat er mis is gegaan. Zelf denk ik dat je er goed aan doet om toch een berichtje te schrijven, want dan heb je je aan de regels gehouden, en zal de webcare afdeling dit voor je in behandeling nemen en hierop terug koppelen (goed of slecht, dat kan ik niet beoordelen).

Wil je toch succes wensen en hoop dat het uiteindelijk wel goed komt.
Ik ook 2 uur aan de telefoon gehangen met Vodafone om Red Together aan te schaffen. en ben 4 x doorverbonden.
Ik heb 3 abonnementen en om wat voor reden dan ook, 3 verschillende contract nummers (plus 3 telefoons). 1 daarvan is op een ander rekeningnummer dus dat kan ik me voorstellen (maar mag samengevoegd worden).
Tijdens afsluiten abonnementen is altijd mijn ID kaart gescanned ivm BKR registratie.
Nu wil ik deze 3 abonnementen dus samenvoegen zodat ik dus het Red Together abonnement kan nemen.
Dit schijnt alleen te kunnen als ik mijn 3 telefoons afkoop.. Dan kan er een verhuizing plaats vinden van mijn contracten.
Schijnt te maken te hebben met de BKR registratie op die telefoons. Echter.. Die staan allemaal op mijn naam.
Ik snap hier niets van.
Tevens is 1 van de 3 contracten 2 maanden geleden verlengd (4 maanden voor tijd).
Doordat dat schijnbaar ook in een overgangsfase zit, kan het ook niet.
Mijn dochter wil ook overstappen van KPN naar Vodafone dus was een geschikt moment om met z'n 4en samen te gaan.

Hopelijk zullen jullie in de toekomst iets flexibeler zijn met dit abonnement.
Wil het gewoon even kwijt..
Gisteren vol goede moed naar de Vodafone winkel gegaan. Want een gezin met 2 puber kids verbruikt nogal wat Mb's. Thuis al kort berekend, een abo van 45euro. Tegenover 50euro die we nu allemaal samen betalen voor sim only. Tel uit je winst... NOT !!!
Wat ik nergens, maar dan ook echt nergens terug kan vinden is dat je buiten de 45euro RED Together nog eens 15euro per deelnemer moet betalen. Ja, volgens de medewerker is dat toch logisch?!?! Sorry, maar een TOGETHER lees ik als SAMEN. SAMEN heb je dit abo. Nee nee, 4 deelnemer. Dus 45 + 15 + 15 + 15 = 90euro!!! Zeer misleidende en slechte reclame dit. Bahbah. Na bijna 20 jaar Vodafone (Libertel) met een korte periode Vodafone thuis zolang het duurde, begin ik toch heel erg te twijfelen of ik nog wel wil blijven. De abo's lijken meer en meer geknepen te worden in data en duurder en duurder te worden.
En ga aub niet beginnen over de combinatie met Ziggo voor dubbele Mb's. Deze kabelboer zal geen eurocent meer aan mij verdienen..
Mvg. Patrick
Hoi @patrick30

Dankjewel voor je feedback! Ik schrik een beetje van je bericht.

Mag ik vragen waar je gekeken hebt bij ons op de website over Red together? Dan kan ik namelijk als het er fout vermeld staat of onduidelijk vermeld zijn, laten aanpassen. We willen namelijk zo transparant mogelijk hierover zijn naar onze klanten.

Ikzelf ben al op zoek gegaan en zie via de volgende link dat er alles correct op staat. Ook dat het hoofd abonnement 45 euro is en de andere 15 euro per maand.
https://www.vodafone.nl/together/
Ik heb ook even meteen gekeken via onze shop, maar ook daar kom ik een duidelijke uitsplitsing tegenover Red Together en Red together extra.
Dank voor je antwoord. Ik ga verder geen wellus/nietus dingetje er van maken. Voor mij was dit aan de hand van de radio reclame en site niet duidelijk. Anders had ik mij het winkel bezoekje wel bespaard. Maar goed, €90 ga ik in geen 90jaar betalen hiervoor. Misschien is het na al die tijd wel eens tijd voor provider verandering.
Mvg Patrick
Hoi @patrick30

Ik wil er absoluut geen welles/nietus spelletje van maken en ook absoluut niet jouw dit gevoel geven. Dit is ook de reden waarom ik vraag wat er verbeterd moet worden op de link waar je gekeken hebt.
Mocht je het alsnog willen doorgeven dan hoor ik het graag van je!
Bijzonder jammer dat je voor de deelnemers niet een harde limiet per gebruiker kan instellen (zo is het me overigens aan de telefoon wel verkocht!!!). Nu kan 1 gebruiker alle data opslurpen als je niet oplet (ja ik weet dat er een melding binnenkomt, maar als je dan niet tijdig op de pauzeknop drukt vliegt de data er doorheen.

Ook het aantal stappen voor de limiet (10GB) is te beperkt. 20GB en 40GB zou wenselijk zijn.

Als de app nu ook nog wat overzichtelijker zou worden zou het helemaal perfect zijn. Want de dubbele data deal door de combinatie met Ziggo is natuurlijk erg lekker en op papier is Red Together voor gezinnen met data-slurpende pubers een perfecte oplossing. In de praktijk mankeren er nog een paar dingen aan...
Ik ben weg bij Vodafone en ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen. Wat een belachelijke slechte services!
Sinds 2 weken heb ik RED together.
Er is mij verkocht dat ik de data kon delen. Als mijn dochter 20 gig nodig heeft dan geef je haar echt 20 gig enz.

Dit klopt dus totaal niet. Je kunt alleen een notificatie laten sturen dat de 20 gig op is maar ondertussen gewoon doorgaat.
Ik moet dat dus zelf in de gaten houden.
Mijn dochter en vrouw kunnen niet eens in hun app de aantal gigs in de gaten houden. NEE dat moet ik allemaal doen.

Dit is zo slecht verkocht en ook op tv. Ik voel mij echt beet genomen weet je dat

BAH

Nog een jaar en dan ben ik weg hier.

En dan heb ik het nog niet eens over de contractoverdracht van mijn vrouw. Niet te doen en ik moet het formulier maar blijven sturen en sturen en sturen en sturen ennnnnn juist sturen

Terwijl het gewoon om een naam gaat. Ik betaal nl alle rekeningen. Maar goed
Ik heb helaas geen inzicht in het omzetten hiervan @eouwehand
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we graag met je mee hiervoor.
Reputatie 1
Badge +2
@Steven Ik heb maanden geleden voor het laatst iets geplaatst hier. Waar reageer je nu precies op? Ik begrijp het niet. Voor de goede orde, na heel veel rompslomp heb ik Red Together uiteindelijk voor drie gebruikers werkend gekregen.
Reputatie 7
Badge +17
Ik denk dat @Steven geen reactie gaf op die van jou eouwehand?!
Want wat je zegt, je hebt lang geleden iets achter gelaten en zou beetje laat zijn.
Misschien dat die @bestekbak bedoelde, die geeft ook iets aan met contractoverdracht.

Reageer