Sticky

Red Together

Toon eerste bericht

116 reacties

Excuus @ouwehand ik heb over de naam heen gelezen.
@bestekbak staat het inmiddels allemaal goed of moet er nog een contract omgezet worden?
Reputatie 7
Badge +17
Excuus @ouwehand ik heb over de naam heen gelezen.
@bestekbak staat het inmiddels allemaal goed of moet er nog een contract omgezet worden?

Krijg je als je zo laat nog moet werken 😎
Nee er moet nog een contract omgezet worden
Kun je ons een berichtje sturen zodat wij de status voor je kunnen opvragen. Dit mag via Facebook of Twitter.
Wij hebben 3 abbo's. Nu willen we nog een prepaid omzetten naar abbo, dus dat worden dan 4. Is het ook mogelijk een telefoon aan te schaffen via vodafone op de prepaid die omgezet wordt als nieuw abonnement en de andere 3 te migreren naar Red Together?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Eppie Grande

Je kan natuurlijk van prepaid naar een abonnement met telefoon. Voor meer info over het omzetten, zie hier:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

En de andere 3 abonnementen kan je nu al omzetten naar Red Together.
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: https://tel:0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Hoop dat je hier iets aan hebt. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het wel.
Heb red together op een abbo gezet andere klantnr moet eetst omgezet worden op 4 april aangemaakte case is paar dagen gesloten dacht zal dan geregeld zijn . NIETS DUS niet geregeld nog eens geprobeerd en vandaag maar eens gehoird of het nu geregeld is wat denk je WEER NIETS .
Ben nu klaar met vodafone wat een klote club fantastische dingen beloven bv bestelling gedaan waar ik ook niets meer van hoor . Last de abbo,s doorlopen tot einde contract en gaat alles er weg . Ik bel ze niet meer je krijgt toch niets geregeld . PRUTSERS ZIJN HET . JAMMER !!!
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Sijbes001
Wat jammer dat je deze ervaring hebt. Best vervelend dat je iets wilt regelen en dat het dan niet komt bij Vodafone. Heb je contact opgenomen met nummer 0800-0200056? Zie mijn bericht boven je geplaatste bericht. Deze mensen zijn er juist voor om je te helpen met omzetten. Kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt maar misschien dat je het nog eens wilt proberen.

Eventueel zou ik dan nog even de tijd nemen om via Facebook of Twitter een privé bericht te sturen en daar je klacht te plaatsen. Ik denkt dat deze mensen je kunnen helpen en wie weet ook het probleem kunnen oplossen.

Werk zelf niet bij Vodafone dus ik kan je niet helpen, ook zo ik het willen. In ieder geval toch een goed weekend gewenst.
Keer op keer geprobeerd . Zelfs bij annulering hebben ze storing . Heb klachten mail gestuurd die krijgen van mij nog 1 kans of ze hebben alles geregeld of opgezegd aan hun de keus .en zelfs dat diurt daar 5 werkdagen volgens de bevestiging 😂
Reputatie 7
Badge +17
Ik hoop met je mee dat ze het dan nu oppakken.
Maar je hebt gelijk dat het vervelend is, dit is niet zoals het moet zijn.
Duim met je mee en verwacht eigenlijk dat je nu pas na het weekend antwoord krijg.

Toch een fijn weekend gewenst.
Een en ander ellende met Red Together. Al een maand problemen.

5 dagen geen internet.😡
-20MB data ipv 160gb😡

Ja meneer maar u hebt geen ziggo internet. WTF?! Al jaaaaaaren klant bij vodafone en nu ziet klantenservice dat ik geen ziggo internet heb?! Ik ben al 15 jaar klant van home/ziggo.

En dan krijg je te horen, ok vervelend voor u meneer. U krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord 😡

👎🏼
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Adibo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend zeg, zeker als je al jaren klant bent en ze dit nu opeens niet kunnen zien. Is er dan iets aangepast in het abonnement en/of de tenaamstelling? Elke 2 a 3 weken voert het systeem van Vodafone en Ziggo een controle om te zien of klanten overeen komen en dan krijg je je korting.

Staat alles dan wel op de juiste naam, adres en/of woonplaats? Voor meer info over de VodafoneZiggo combi kan je lezen op deze pagina, incl. de voorwaarden.

Laten we hopen dat Vodafone dit snel oppakt en kan zien wat er aan de hand is. Geef ze even de tijd, die hebben ze echt nodig om het te controleren. Maar snap zeker dat je daar liever niet op zit te wachten.
Hi @Energieboy

Dank je.

Uiteraard staat er bij ziggo alles 1:1 met vodafone. Ook heb ik internet 🙂 https://ibb.co/rG1YKhG

Je zou denken nu het een gezamenlijke aanbieder is het makkelijker zou zijn gegevens te achterhalen. Daarnaast heb ik red together, na dat het even opgelost was, gewoon gehad. Nu weer nieuwe maand in is gegaan gaat het weer fout.

En maar steeds 5 dagen wachten op een antwoord en dan zeggen se 24/7 klantenservice. Daarnaast wordt een 'klacht' vaak eenzijdig afgesloten zonder enige communicatie.

Ik was wel tevreden over vodafone maar ze laten nu wel steeds vaker gaten vallen.
Reputatie 7
Badge +17
Ik zie het @Adibo
Je zou mij al hebben overtuigd en van mij had je al gelijk dubbele data gehad :)
Maar ja, ik ben niet werkzaam bij Vodafone dus je zult moeten wachten.
Kan me goed voorstellen dat je hier nu niet tevreden over bent, zou ik ook zijn, zeker als het al een tijdje zo duurt. Duim met je mee en hoop dat bij Vodafone 5 dagen maar 2 dagen duren 😊
Het is afhankelijk van het issue. Het kan ook zijn dat het langer duurt. Wel hoort het teruggekoppeld te worden @Adibo
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.
Beste @Steven , een excuus is niet nodig hoor, ik heb liever een oplossing 😭
Dat snap ik @Adibo 😞, echter kan ik vanuit hier niks betekenen daarin.
Ik heb zojuist Red Together (en Red Together Extra) afgesloten. Ik ben al jaren Vodafone-klant. Ik ben GEEN werknemer van Vodafone, en ik vertegenwoordig ze ook niet voor de duidelijkheid. Ik schrijf dit bericht ter opheldering en omdat ik merk dat er hier het een en ander fout gaat.

Mijns inziens ontstaat er grote verwarring omtrent de inhoud van het abonnement omdat sommigen van jullie de voorwaarden op de website niet gewoon goed nalezen - zonder hier opzettelijk mensen nog bozer te maken 😉 en afgezien van de mensen die door onverhoopt technische en administratieve redenen in de problemen zijn gekomen. Ik heb jarenlang in de klantenservice en escalatie gewerkt bij verschillende bedrijven en weet uit ervaring dat sommige afdelingen inderdaad niet telefonisch, zelfs intern door collega's, te bereiken zijn. Daarnaast - door verschillende afdelingen - word je als klant nou eenmaal doorverbonden. Ik snap de frustratie. Wat ik ook verwacht is dat medewerkers inderdaad out of the box denken, weten waar ze het over hebben en er alles aan doen om een klacht snel op te lossen. De 5 (werk)dagen doorlooptijd is standaard. Maandenlang geen oplossing is inderdaad abnormaal en te voorkomen, en er bestaat geen excuus voor slechte afhandeling van klachten. Helemaal waar.
Echter, een deel van de verantwoordelijkheid bij het afsluiten van een abonnement ligt bij de klant. Dat betekent: ik ga er van uit dat ik als klant precies weet waar ik mee akkoord ga door vooraf ONDERZOEK te doen. En nee, je hebt als klant geen enkel 'recht' op aanpassingen die voorheen niet bestonden (zoals wat ik ergens las: graag willen dat er meldingen komen bij een bepaald aantal GB verbruik; we willen wel meer ofnie?) --> daar betaal je ook niet voor. Je betaalt voor het verbruik, het abonnement, eventuele aansluitkosten en wellicht een nieuw toestel zoals aangeven in de VOORWAARDEN.

Ik heb op 14-06-2019 een Vodafone Red 2-jarig abonnement afgesloten na mogelijkheid tot verlengen van mijn sim-only. Ik koos toen voor de Red 30GB (incl data verdubbeling omdat ik ook Ziggo-klant ben).. Voordat ik verlengde heb ik de hele website afgestruind, alle voorwaarden gelezen en vervolgens stuitte ik ook op Red Together. Ik wist dat mijn vriend wilde overstappen en kon verlengen (klant bij T-Mobile) en dat het voor ons voordelig zou zijn om 160GB data, onbeperkt bellen en sms-en samen te hebben. Nergens, maar dan ook nergens heb ik gelezen, gehoord of gezien via reclames, op de website, in campagnes, dat Vodafone letterlijk zegt dat je de data kunt verdelen. En als dat jouw interpretatie is: lees je dan niet na wat de exacte voorwaarden zijn in plaats van af te gaan op wat je hoort in een reclame? Kom op mensen, reclames zijn er opgemaakt om te verleiden. Daarnaast: kleine lettertjes! Wat ik wel begreep [lees: het staat er letterlijk] is dat je gezamelijk 160 GB data verbruikt, als beheerder (inderdaad, er zijn niet meerdere beheerders, slechts 1) de mogelijkheid hebt om dataverbruik te pauzeren en je een melding krijgt als het verbruik een bepaalde limiet overstijgt. Dat dat misschien niet jouw gewenste limiet is, is besides the point. Als klant ga JIJ akkoord met het abonnement, en juist, ook de voorwaarden.

Ik las ook dat mijn vriend eerst (met nummerbehoud) overstapt naar Vodafone, hij als extra nummer een nieuwe simkaart krijgt (dat regelt Vodafone) en zijn contract eerst overgezet wordt voordat ik als beheerder zijn nummer toegang geef om gebruik te maken van de 160GB data. Anders, en dat staat er ook netjes op de website, start het extra nummer met 0 GB. Wat gebeurt er als je start met 0 GB aan TEGOED maar wel blijft internetten [lees: data verbruikt]? Juist: je overschrijdt je databundel. Wat dan weer verrekend wordt op de factuur. Wat ook zeeeer duidelijk op de website vermeld staat is dat ik als hoofdgebruiker (IK heb het Red Together abonnement) 30 euro betaal en het extra nummer (het Red Together Extra) 12,50 betaalt (volgens de huidige tarieven). Ja mensen, dat is dus 30 + 12,50 = 42,50 euro. Ik snap niet hoe je dat kan lezen als dat beide nummers 12,50 betalen (of voorheen 15 euro of wat het extra nr zou betalen) en het dan uitkomt op totaal 30 euro. Nee, dat is niet wat er in de voorwaarden staat. Dan misleid je toch jezelf? Voor mij was het duidelijk: we betalen p.p. 21,25 euro en het is aan ons hoe we dat verrekenen.

It ain't rocket science. Het enige dat ik wil meegeven is, mocht je wat voor abonnement dan ook overwegen bij Vodafone (of een andere provider), kijk dan eerst de voorwaarden, specificaties en inhoud na en stel kritische vragen als je het niet begrijpt. Ik heb meerdere malen met Vodafone gebeld om echt te begrijpen hoe het met de facturering werkt, wat 160GB data samen nou echt inhoudt, wat er gebeurt als mijn vriend geen Together extra meer wil, wat dat betekent voor zijn abonnement en dat van mij...echt alles dat niet duidelijk in een spotje of advertentie naar voren komt. Ga er niet klakkeloos van uit dat je een reclame of campagne goed hebt begrepen terwijl dat (gezien sommige reacties) gewoon niet zo is.

Ik heb dus een week nadat ik zelf verlengde (binnen een zogeheten afkoelperiode van 14 dagen) naar een normaal RED abonnement gebeld naar Vodafone om toch over te gaan naar het Red Together abonnement. Dit houdt in dat Vodafone mijn huidige contract als bestaande Vodafone klant overzet naar Together en de overstap van mijn vriend van T-Mobile naar Vodafone regelt. Hij krijgt een nieuwe simkaart. Daarna komt hij onder mijn klantnummer te staan. Is dat geregeld, dan moet ik zijn nr toegang geven (als beheerder) om gebruik te maken van de gezamenlijke 160GB bundel. We krijgen 1 gezamenlijke factuur van 42,50 (op MIJN naam) zonder extra aansluitkosten voor mijn vriend, met nummerbehoud en iedereen is happy. Komen we onverhoopt (lijkt me sterk) boven de 160 GB uit in 1 maand, dan kunnen we samen Blox aanzetten om extra GB te krijgen die we samen verbruiken. De andere Blox (staat op de website) zijn individueel en kunnen we individueel aanzetten.

Ook goed om te weten: heb je een abonnement afgesloten, vooral telefonisch of online, dan heb je tussentijds de mogelijkheid om te annuleren tijdens de afkoelperiode. Gebruik deze periode goed als je toch iets niet hebt begrepen 😉 Plus, op de website kun je Vodafone contact met je laten opnemen. Scheelt kosten en frustratie.
Hoi @Sharzibar

Dankjewel voor het delen van jouw uitgebreide reactie en ervaring.
Je hebt helemaal gelijk al denk ik wel dat door de reclames, men denkt dat ze data letterlijk kunnen verdelen. Dit is ook de reden waarom ik het intern aangekaart heb. In de hoop dat of onze reclames beter worden of dat ze daadwerkelijk de optie toevoegen om data te verdelen.
Feedback is dan ook altijd welkom!

Als ik persoonlijk op zoek naar een abonnement ga, zorg ik eerst dat ik inderdaad alle voorwaarden ken voordat ik het ga afsluiten. Puur om zeker te zijn van wat ik krijg en waar ik recht op heb.
Wat een vodafone drama is het samenvoegen van mijn abbo naar mijn vrouw der red together.
3 weken en 2x alles moeten invullen?
En dan alle telefoontjes en chats met de klantenservice, ze hebben me nog steeds niks opgeleverd.
Frustratie allom.
Er schijnt geen nummer te zijn van de afdeling red together om alles recht te zetten? Hoe verzin je het.
Week 4 is inmiddels ingegaan.

Ik stop er maar mee, 2 abbonementen op mijn vrouw der naam staan er op red together en mijn abbo krijg ik er niet bij!

Het wordt toch eens tijd om over te stappen naar de provider waar mijn zoon al een tijdje goed bij zit tele 2.
Hoi @rondevaal
Bedoel je dat jouw nummer nog niet op het klantnummer van je vrouw staat? Ik heb je een privebericht gestuurd.
Klopt dit wil niet lukken,2X alles ingevuld met een bankafschrift etc, zelfs legitimatie en de vraag of ik bij het red together abbo bijgevoegd kan worden?
Blijkbaar wordt het niet gesnapt bij vodafone.
Het zal mij 6 euro pm schelen maar ik ben er eigenlijk al klaar mee.

Groeten ron.
Mocht je je bedenken, dan help ik je alsnog graag verder @rondevaal
Wat kan ik nu nog meer doen?
Ze snappen het bij vodafone niet eens.
Ik heb gereageerd op je privébericht @rondevaal. Ik heb het voor je in orde gemaakt.

Reageer