Sticky

Red Together

Toon eerste bericht

117 reacties

Gelukkig heeft @rondevaal mij een kans gegeven en heb ik het kunnen oplossen voor hem!
Ik wil even mijn waardering uit spreken maar Steven van het vodafone forum.
Door Steven is een probleem wat 3 weken duurde opgelost en ben ik als klant gebleven bij Vodafone, waar wij 3 abbonementen hebben lopen.
Vandaag hebben wij een leuke attentie met een persoonlijk bericht er ip mogen ontvangen, super blij mee.
Zo kan het dus ook, daar zouden andere bedrijven wat van kunnen leren.
Nogmaals Steven bedankt voor je hulp!

Dankjewel en heel graag gedaan @rondevaal!
Al sinds 6 augustus aan het proberen om mijn huidige abonnement om te laten zetten naar een Vodafone Red abonnement.... Hoe lastig kan het zijn??? Inmiddels 9 medewerkers en 1 Teamleider gesproken, zo'n 200 minuten aan de lijn gehangen maar nog altijd zonder resultaat. Ook de beloftes om teruggebeld te worden, worden gewoon niet nagekomen. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn.... Zojuist weer een dame gesproken die nu een technisch onderzoek gaat starten om te kijken of de order eruit gehaald kan worden en opnieuw geplaatst kan worden. Doorlooptijd 5 werkdagen??? Tsja....dan sta je als trouwe klant (zo'n 25 jaar) toch wel echt met je mond vol tanden....
Dat klinkt niet heel goed @kat0108!
Heb je inmiddels al een update gekregen of speelt het nog steeds? Ik hoor graag van je als het opgelost is.
Reputatie 2
Badge +2
Ik hoop dat Vodafone haar procedure om abonnementen over te zetten naar Red Together eens evalueert en tot de conclusie komt dat dit eenvoudiger kan en moet!

Voor 14 dagen terug heb ik online contract overname ingediend. Mijn echtgenote en ik hebben beide een klantnr met een Red abo. Rekeningen worden van dezelfde rekening geincasseerd.
De contract overname is goedgekeurd en in Mijn Vodafone zie ik de gegevens van mijn echtgenote, echter nog steeds met haar eigen klantnr. Dus kan er nog steeds geen Red Together worden aangevraagd.

Vanmiddag meer dan een uur aan de lijn gehangen. Nu is er een "case" aangemaakt om de beide abo's onder mijn klantnr te plaatsen, hetgeen 5 tot 10 (...) werkdagen kan duren ! En dat terwijl de overname al is goedgekeurd en de huidige aanbieding zondag as afloopt........
Hoi @hrj

Ik begrijp uit je bericht dat het niet helemaal soepel verloopt. Mijn collega's hebben een onderzoek aangemaakt omdat zij dit zelf niet kunnen verwerken. Hiervoor is helaas een andere afdeling nodig.
Mocht je willen dat ik mee kijk naar het omzetten van de abonnementen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen.
Reputatie 2
Badge +2
Het overhevelen van het abonnement van het ene naar het andere klantnummer zou in dit geval toch gewoon meteen geregeld moeten kunnen worden !
Het duurt normaal 5 werkdagen voor het omzetten van de nummers. Helaas is het op dit moment vrij druk op de desbetreffende afdeling en is er een wachtrij. Hierdoor duurt het langer. Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor.
Reputatie 2
Badge +2
Er loopt nu een aanbieding t/m zondag voor wat betreft Red Together (€ 2-- extra korting). De prijs voor een Red Extra van €12,50 (Ziggo klant) is standaard prijs of is die volgende week hoger ? Indien standaard dan zou ik uiterlijk zondag Red Together kunnen aanvragen en na afwikkeling van de "case" een Red Extra.
Ik durf niet te zeggen wat volgende week de nieuwe prijzen zullen zijn. Deze zijn (nog) niet bekend.
Reputatie 2
Badge +2
Bij deze onzekerheid laat ik de abo's maar niet overzetten !

Hallo Allemaal,

Mijn vrouw en dochter hebben beiden een eigen abonnement bij Vodafone.
Onze zoon (heeft nu prepaid via een andere provider) wil ook een abonnement.
We hebben met Vodafone gebeld en toen werd ook Red Together aangeboden. Op zich een mooie opzet maar we hebben een praktische vraag.

Als mijn vrouw de beheerder wordt, moeten de contracten op haar naam komen. D.m.v. overdracht zal zij dus de drie telefoonnummers op haar naam/account krijgen en dragen mijn zoon en dochter hun nummer dus over...

Als iemand er weer uit wil, kan de beheerder weer een contract-overdracht doen.
Maar wat als de beheerder dat niet meer kan doen bijvoorbeeld bij overlijden.
Hoe kan dan een contractoverdracht terug alsnog plaatsvinden?
Daar kunnen we niets over vinden.

Reputatie 6

Hoi@Dick_Forum,

Wanneer de beheerder onverhoopt komt te overlijden, kan ofwel de hele Red Together groep “ontbonden” worden, en krijgt iedereen weer een individueel abonnement. Of het contract kan overgedragen worden naar een ander groepslid, die dan beheerder wordt dan de groep. 

Lees meer informatie over deze situatie op deze pagina

Hoi@Dick_Forum,

Wanneer de beheerder onverhoopt komt te overlijden, kan ofwel de hele Red Together groep “ontbonden” worden, en krijgt iedereen weer een individueel abonnement. Of het contract kan overgedragen worden naar een ander groepslid, die dan beheerder wordt dan de groep. 

Lees meer informatie over deze situatie op deze pagina

Dag Sharon, excuses voor de wat late reactie… Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Hopelijk gaat het nooit gebeuren maar het is goed om te weten hoe je dan kunt/moet handelen.

Ik heb vandaag een leuke aanbieding gekregen om mijn red essential om te zetten naar red together.  Mijn vrouw en kinderen hebben een abbo bij Hollands nieuwe kan ik die dan zo bij die groep erbij zetten of moet daar dan een together extra bij komen? Wat zijn daar dan precies de kosten voor? 

Hoi @Roedies 

Zij dienen dan eerst overgezet te worden naar Vodafone. Dit kan gedaan worden door het Red Together Extra abonnement aan te vragen per nummer door middel van nummerbehoud. Daarnaast dienen de nummers op jouw klantnummer gezet te worden.

Per nummer kost het Red Together Extra abonnement 12,50 per maand. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/together/

Reageer