Sticky

Red Together



Toon eerste bericht

112 reacties

Gelukkig heeft @rondevaal mij een kans gegeven en heb ik het kunnen oplossen voor hem!
Ik wil even mijn waardering uit spreken maar Steven van het vodafone forum.
Door Steven is een probleem wat 3 weken duurde opgelost en ben ik als klant gebleven bij Vodafone, waar wij 3 abbonementen hebben lopen.
Vandaag hebben wij een leuke attentie met een persoonlijk bericht er ip mogen ontvangen, super blij mee.
Zo kan het dus ook, daar zouden andere bedrijven wat van kunnen leren.
Nogmaals Steven bedankt voor je hulp!

Dankjewel en heel graag gedaan @rondevaal!
Al sinds 6 augustus aan het proberen om mijn huidige abonnement om te laten zetten naar een Vodafone Red abonnement.... Hoe lastig kan het zijn??? Inmiddels 9 medewerkers en 1 Teamleider gesproken, zo'n 200 minuten aan de lijn gehangen maar nog altijd zonder resultaat. Ook de beloftes om teruggebeld te worden, worden gewoon niet nagekomen. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn.... Zojuist weer een dame gesproken die nu een technisch onderzoek gaat starten om te kijken of de order eruit gehaald kan worden en opnieuw geplaatst kan worden. Doorlooptijd 5 werkdagen??? Tsja....dan sta je als trouwe klant (zo'n 25 jaar) toch wel echt met je mond vol tanden....
Dat klinkt niet heel goed @kat0108!
Heb je inmiddels al een update gekregen of speelt het nog steeds? Ik hoor graag van je als het opgelost is.
Reputatie 2
Badge +2
Ik hoop dat Vodafone haar procedure om abonnementen over te zetten naar Red Together eens evalueert en tot de conclusie komt dat dit eenvoudiger kan en moet!

Voor 14 dagen terug heb ik online contract overname ingediend. Mijn echtgenote en ik hebben beide een klantnr met een Red abo. Rekeningen worden van dezelfde rekening geincasseerd.
De contract overname is goedgekeurd en in Mijn Vodafone zie ik de gegevens van mijn echtgenote, echter nog steeds met haar eigen klantnr. Dus kan er nog steeds geen Red Together worden aangevraagd.

Vanmiddag meer dan een uur aan de lijn gehangen. Nu is er een "case" aangemaakt om de beide abo's onder mijn klantnr te plaatsen, hetgeen 5 tot 10 (...) werkdagen kan duren ! En dat terwijl de overname al is goedgekeurd en de huidige aanbieding zondag as afloopt........
Hoi @hrj

Ik begrijp uit je bericht dat het niet helemaal soepel verloopt. Mijn collega's hebben een onderzoek aangemaakt omdat zij dit zelf niet kunnen verwerken. Hiervoor is helaas een andere afdeling nodig.
Mocht je willen dat ik mee kijk naar het omzetten van de abonnementen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen.
Reputatie 2
Badge +2
Het overhevelen van het abonnement van het ene naar het andere klantnummer zou in dit geval toch gewoon meteen geregeld moeten kunnen worden !
Het duurt normaal 5 werkdagen voor het omzetten van de nummers. Helaas is het op dit moment vrij druk op de desbetreffende afdeling en is er een wachtrij. Hierdoor duurt het langer. Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor.
Reputatie 2
Badge +2
Er loopt nu een aanbieding t/m zondag voor wat betreft Red Together (€ 2-- extra korting). De prijs voor een Red Extra van €12,50 (Ziggo klant) is standaard prijs of is die volgende week hoger ? Indien standaard dan zou ik uiterlijk zondag Red Together kunnen aanvragen en na afwikkeling van de "case" een Red Extra.
Ik durf niet te zeggen wat volgende week de nieuwe prijzen zullen zijn. Deze zijn (nog) niet bekend.
Reputatie 2
Badge +2
Bij deze onzekerheid laat ik de abo's maar niet overzetten !

Reageer