Ka.ya

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together niet ingegaan op afgesproken datum

Beste Vodafone medewerker,

Ik ben van een Red Super naar een Red Together abonnement gegaan die per 4 dec omgezet zou worden. Per 5 dec zou een Red together extra nummer toegevoegd worden die overgenomen is van T-Mobile. Dat laatste is gelukt maar het omzetten van Red Super naar Red Together niet. Hierdoor heeft de Red Together extra nummer een zeer trage verbinding.

Volgens de KS komt dat omdat ik er een verlenging in heb gezet ipv een migratie en dat dat niet meer aangepast kan worden. Nou heb ik er zelf natuurlijk niks in gezet, maar een medewerker van VF die telefonisch aangaf de aanpassing per 4 dec in zou gaan.

Kan iemand helpen om Red Super toch zo snel mogelijk omgezet te krijgen in een Red Together?

Dank alvast!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ow dat klinkt niet fijn Ka.ya
Via de community hebben wij helaas geen toegang tot systemen. Dit is wegens privacy redenen.
Ik raad je aan om hierover nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. ZIj kunnen met je meekijken wat er precies allemaal mis gaat.

Je kunt hierover ook eventueel een bericht via Facebook of Twitter sturen.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ow dat klinkt niet fijn Ka.ya
Via de community hebben wij helaas geen toegang tot systemen. Dit is wegens privacy redenen.
Ik raad je aan om hierover nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. ZIj kunnen met je meekijken wat er precies allemaal mis gaat.

Je kunt hierover ook eventueel een bericht via Facebook of Twitter sturen.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's en hebben zij dit kunnen oppakken voor je?
Ka.ya
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee. Verder dan 'begrip' tonen kwamen ze niet. Ik heb zelf bedacht om maar een extra databundel blox aan te zetten, zodat internet bruikbaar is.

Het zou allemaal niet nodig zijn geweest als er niet was toegezegd dat het abonnement 4 december omgezet zou worden. Het nummer kon ook later van T-Mobile worden overgenomen en was er niks aan de hand geweest.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Jammer om te horen dat het allemaal zo moeizaam is verlopen @Ka.ya. Echter, via het forum kunnen we helaas weinig voor je betekenen hierin. Je kunt ons ook eventueel toch nog eens een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Daar hebben we iets meer mogelijkheden om dit voor je uit te zoeken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic