JoRaLe72

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Rekening

Goedemorgen, hier ben ik weer!

Abonnee sinds 16 oktober 2019,  eerst door een fout van Vodafone een week niet gebeld kunnen worden, na tien werkdagen dat probleem opgelost door Vodafone.

Toen kwam de eerste rekening van € 300,25 Na vele malen bellen kwamen er toen opeens drie credit nota's, t.w. € 270,95, € 25,00 en € 4,64  Uiteindelijk toen € 9,87 betaald.

Ik heb c.f. contract een automatische incasso afgegeven. Toch vind ik nu voor de tweede maand weer een bedrag van € 4,57 voor incasso kosten terug. Mijn rekening van € 13,56 staat inmiddels klaar op Mijn Vodafone en zal omstreeks 21 december automatisch afgeschreven worden. Het bedrag van € 4,57 (incasso kosten) moet hierop in mindering worden gebracht.

Ik heb vanaf 16 oktober j.l. vele malen gebeld en gechat met uw medewerkers, echter ik schijn niet tot de kern van het probleem door te kunnen dringen, er worden/blijven  door Vodafone fout op fout gemaakt te worden.

Ik zou het zeer waarderen als de problemen bij Vodafone nu eens opgelost worden.

Als de komende maand het probleem weer voordoet zal ik als klant het contract met Vodafone moeten beeindigen wegens wan prestaties

M.v.g. John de Heer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JoRaLe72 

Ik heb gelijk nogmaals je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat ik de creditering op tijd heb gedaan. Daarna is 2x geprobeerd om het overige bedrag via incasso van je rekeningnummer a te schrijven. Dit is helaas mislukt. Het is aan jou om dan het resterende bedrag op tijd te voldoen. Hierdoor worden er mislukte incasso kosten berekend. De kosten zijn dan ook terecht.
De mislukte incasso kosten op de huidige factuur gaan over de vorige factuur. 

Ik ben je eenmalig tegemoet hierin gekomen en heb de kosten gecrediteerd vanwege het issue wat speelde. De volgende keer zijn de kosten voor je eigen rekening. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JoRaLe72 

Ik heb gelijk nogmaals je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat ik de creditering op tijd heb gedaan. Daarna is 2x geprobeerd om het overige bedrag via incasso van je rekeningnummer a te schrijven. Dit is helaas mislukt. Het is aan jou om dan het resterende bedrag op tijd te voldoen. Hierdoor worden er mislukte incasso kosten berekend. De kosten zijn dan ook terecht.
De mislukte incasso kosten op de huidige factuur gaan over de vorige factuur. 

Ik ben je eenmalig tegemoet hierin gekomen en heb de kosten gecrediteerd vanwege het issue wat speelde. De volgende keer zijn de kosten voor je eigen rekening. 

JoRaLe72
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven,

dat je nogmaals mijn gegevens erbij moet pakken is de schuld van je collega's die vanaf 16 oktober j.l. niets anders dan fouten maken.

Dat er 2x is geprobeerd om een incasso uit te voeren komt mij zeer onwaarschijnlijk over daar er ruim voldoende saldo op mijn rekening staat.

Als er echter onterechte bedragen afgeschreven gaan worden, worden die natuurlijk wel door mij geblokkeerd of gestorneerd.

Als je mijn contract met Vodafone erbij pakt zie je dat er een automatische  incasso is afgegeven.

Een collega van jou heeft  mij verteld dat dit niet goed is geregistreerd  in jullie administratie., vandaar die onterechte incasso kosten. 

“De mislukte incasso kosten op de huidige factuur gaan over de vorige factuur”. Ook dit is niet uit de klaarstaande rekening te halen. Duidelijkheid voorkomt vele problemen zal ik maar zeggen.

Als de nu volgende rekeningen juist zijn zullen die gewoon door Vodafone via automatische incasso af geschreven kunnen worden.

P.s. de vele gesprekken, emails en chats zijn door mij opgeslagen als bewijslast waar het bij jullie allemaal is misgegaan!

M.v.g. John

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik laat dit topic nog even open tot de volgende incassodatum. Kunnen we zien of nu dan ook alles goed verloopt 🙂 Dat horen we dan ook graag van je @JoRaLe72

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt de factuur van januari @JoRaLe72?

JoRaLe72
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven, de rekening voor Januari KLOPT??. Als in jullie systeem het goed staat zal vanaf nu de komende rekeningen wel blijven kloppen! Nogmaals bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt. M.v.g. John

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan en fijn om te horen dat het nu wel klopt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! ^Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic