mariska2905

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart werkt niet na overstap met nummerbehoud

gisteren stopte mijn abonnement bij youphone en zou mijn abonnement ingaan bij jullie via Ziggo maar sim werkt nog steeds niet…

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mariska2905 
Oei, dat is niet best, is het probleem nog altijd zo?
Normaal zou ik zeggen dat je het best kan wachten op een Vodafone medewerker maar ik kan me voorstellen dat je bereikbaar wilt zijn. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je niet helpen.

Misschien dat je het best contact op kan nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen maar je kan ook een chat starten. Dan kunnen die met je mee kijken wat er aan de hand is. Laat hier nog even weten wat daaruit is gekomen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mariska2905 
Oei, dat is niet best, is het probleem nog altijd zo?
Normaal zou ik zeggen dat je het best kan wachten op een Vodafone medewerker maar ik kan me voorstellen dat je bereikbaar wilt zijn. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je niet helpen.

Misschien dat je het best contact op kan nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen maar je kan ook een chat starten. Dan kunnen die met je mee kijken wat er aan de hand is. Laat hier nog even weten wat daaruit is gekomen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels verholpen @mariska2905? Ben je inmiddels bereikbaar? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic