JannyC

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaarten met nummerbehoud nog steeds niet actief!!

Ik heb tweeënhalve week geleden een Red Together met 4 Red Together Extra’s afgesloten met nummerbehoud maar zijn nog steeds niet overgezet naar Vodafone. Heb inmiddels diverse malen contact gehad met de klantenservice maar word met een kluitje in het riet gestuurd. Er werd gezegd dat het binnen twee tot vijf werkdagen opgelost zou zijn. Dus niet. Weer gebeld. Zou uiterlijk de volgende werkdag opgelost zijn want het was doorgezet naar het ‘swat team’. Nou, dus niet! Weer gebeld. Nu duurt het weer twee tot drie werkdagen?!? Zo kunnen we natuurlijk doorgaan tot in lengte van dagen. De klantenservice kan niets anders voor je doen dan je beleefd aanhoren maar iemand kan nog zo vriendelijk praten maar je hebt er niets aan. Vodafone, wanneer gaan julie het nu ECHT OPLOSSEN?!?!?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JannyC
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Leuk dat je bent over gegaan naar Red Together maar vervelend dat het allemaal nog niet wil werken. Op de community kunnen we niet zoveel doen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Je zou eventueel nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen misschien ook even kijken wat er aan de hand is.

Er is nog wel een nummer 0800-0200976 (weet alleen niet of ze daar kunnen helpen. maar dit is wel een nummer om mensen over te zetten naar een Red Together abonnement (binnen Vodafone)). Maar goed, wie weet kunnen ze daar ook wel helpen?

Hopende dat het snel is opgelost en laat nog even weten of je verder bent gekomen.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JannyC
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Leuk dat je bent over gegaan naar Red Together maar vervelend dat het allemaal nog niet wil werken. Op de community kunnen we niet zoveel doen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Je zou eventueel nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen misschien ook even kijken wat er aan de hand is.

Er is nog wel een nummer 0800-0200976 (weet alleen niet of ze daar kunnen helpen. maar dit is wel een nummer om mensen over te zetten naar een Red Together abonnement (binnen Vodafone)). Maar goed, wie weet kunnen ze daar ook wel helpen?

Hopende dat het snel is opgelost en laat nog even weten of je verder bent gekomen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zijn de nummers inmiddels overgezet JannyC? Of speelt het issue op dit moment nog steeds?
JannyC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ng steeds niet overgezet helaas. Heb het abonnement op 18 juni afgesloten en ben op 25 juni begonnen met bellen en krijg steeds hetzelfde verhaal. Ze maken een case aan en dat het twee tot vijf werkdagen gaat duren. Die dagen zijn inmiddels allang voorbij maar de nummers zijn nog steeds niet ovetgezet. Ik denk dat ik de bestelling maar ga annuleren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hebben mijn collega's aangegeven waarom het zo lang duurt?
JannyC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, pas de laatste keer dat ik gebeld heb werd er door Jasmijn gezegd dat er een storing was geweest. De keren daarvoor is daar met geen woord over gerept. Uiteindelijk heb ik via de chat contact gehad met Danny en die vertelde mij dat er van de drie keer dat ik gebeld heb met Vodafone niets was gelogd en ook niet welke acties er ondernomen zijn. Een storing was bij hem ook niet bekend. Dit vond ik zeer vreemd. Hij heeft er ook weer een case van aangemaakt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat klinkt niet echt best. Ze zouden bij Vodafone toch moeten weten of er wel of geen storing is geweest. En natuurlijk zeer vervelend dat men niets opschrijft zodat iedereen het kan terug lezen.

Laten we dan maar hopen dat deze jongen het nu goed heeft gedaan en dat je snel antwoord krijgt. Succes in ieder geval en nog een fijne zondag gewenst.
JannyC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weer een dag voorbij en de nummers zijn nog steeds niet overgezet 😞
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oei, dat is wel heel erg vervelend zeg. Je zit nu al een hele tijd te wachten.
Ik weet niet of Steven je misschien kan helpen? Heb z'n naam genoemd, misschien kan die iets doen?
JannyC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En vandaag nog steeds niet overgezet. Zooooo slecht Vodafone...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik wil best kijken of ik iets kan achterhalen JannyC? Zal ik je een privébericht sturen?
JannyC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het drama dat Vodafone heet. Woensdag 3 uur lang met Vodafone aan de telefoon gezeten. Wachten, doorverbinden, wachten. Het zou weer twee tot vijf dagen gaan duren dus ‘s ochtends besloten om te annuleren. Overzetting nummers kon echter niet meer stopgezet worden dus nrs in feite gegijzeld door Vodafone. Zie ik ‘s middags dat de nrs die overgezet moesten worden no service van hun oude provider hadden. Waren dus overgezet. Nieuwe simkaarten erin van Vodafone maar die gaven ook no service. Weer gebeld. Bleek dat er andere simkaarten aan de nummers gekoppeld waren. Medewerker heeft de simkaarten die ik in bezit had aan de numers gekoppeld en het hele abonnement met alle vijf nummers was in de lucht en werkte. Dus annulering gecancelled. Er werd mij verzekerd dat dit geen problerm was en dat de service niet onderbroken zou worden. Vandaag werkte mijn telefoon en die van mijn jongste niet meer: no service!! Weer gebeld met een andere telefoon. Was er dus weer iets misgegaan en nu krijg ik twee nieuwe simkaarten die ik op zijn vroegst maandag ontvang dus zit tot dan zonder telefoon en mijn jongste zoon ook. We zijn dus bijna een maand verder. Het is onvoorstelbaar hoe fout op fout op fout gemaakt wordt! Ik heb alles gedocumenteerd en de gesprekken opgenomen en toezeggingen met namen van medewerkers genoteerd en ga dus van ‘t weekend in de pen klimmen om hier een klacht over in te dienen!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jeetje, wat een verhaal toch weer JannyC.
Je hebt gelijk om een klacht in te dienen, want dit kan natuurlijk niet. Maakt Vodafone niet betrouwbaar op dit moment en ik hoop toch dat ze dit snel gaan veranderen voor je en dat je weer vertrouwen krijgt in Vodafone. Ondanks alles wens in je toch wel een goed weekend en wie weet ga je het straks nog fijn vinden om zonder toestel rond te lopen?! Nee, natuurlijk niet! Ik zou niet zonder kunnen, jij en je zoon ook niet.

Succes en sterkte met schrijven. Hou ons op de hoogte.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de nieuwe simkaarten ontvangen en heb je een update voor ons JannyC?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic