Danny7

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slecht internet

Slecht internet overal 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Danny7 
Dit is natuurlijk altijd heel vervelend. Maar wat en waar is overal? Hier maak je het Vodafone niet makkelijk mee om iets voor je uit te zoeken. 

Zoek snel een storing of geplande werkzaamheden op en controleer onze netwerkdekking in een bepaald postcodegebied. Bekijk eens deze pagina en controleer je bereik: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Daar kan je ook een storing opgeven en dan gaat Vodafone kijken wat er aan de hand is. Mocht je nu echt overal slecht bereik hebben, loop eens een Vodafone winkel binnen en laat je simkaart vernieuwen. Misschien ligt het daar wel aan? Want overal, is natuurlijk wel heel veel niet bereik hebben en dan zou iedereen wel gaan zeggen dat die geen bereik heeft. Het kan ook aan je toestel liggen? Probeer hem eens uit te zetten, simkaart met een schone doek, schoonmaken, en dan weer terug te doen en kijken wat er dan gebeurd. 

En controleer ook de instellingen in je toestel. Misschien staat er daar wel iets fout? Maar ja, je zegt internet is slecht. Bekijk deze topic eens voor APN instellingen, misschien is dit niet goed? Het buitenland verhaal kan je vergeten, het gaat hier alleen om je internet instellingen en APN: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Danny7 
Dit is natuurlijk altijd heel vervelend. Maar wat en waar is overal? Hier maak je het Vodafone niet makkelijk mee om iets voor je uit te zoeken. 

Zoek snel een storing of geplande werkzaamheden op en controleer onze netwerkdekking in een bepaald postcodegebied. Bekijk eens deze pagina en controleer je bereik: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Daar kan je ook een storing opgeven en dan gaat Vodafone kijken wat er aan de hand is. Mocht je nu echt overal slecht bereik hebben, loop eens een Vodafone winkel binnen en laat je simkaart vernieuwen. Misschien ligt het daar wel aan? Want overal, is natuurlijk wel heel veel niet bereik hebben en dan zou iedereen wel gaan zeggen dat die geen bereik heeft. Het kan ook aan je toestel liggen? Probeer hem eens uit te zetten, simkaart met een schone doek, schoonmaken, en dan weer terug te doen en kijken wat er dan gebeurd. 

En controleer ook de instellingen in je toestel. Misschien staat er daar wel iets fout? Maar ja, je zegt internet is slecht. Bekijk deze topic eens voor APN instellingen, misschien is dit niet goed? Het buitenland verhaal kan je vergeten, het gaat hier alleen om je internet instellingen en APN: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je bovenstaande stappen doorlopen @Danny7 en kun je ons meer informatie verschaffen. Indien je slecht internet overal hebt, zou er een landelijke storing moeten zijn. Gelukkig is dat niet het geval! Dat betekent dat het ergens anders door komt.

 

Op welke locatie ervaar je slecht internet? Wat bedoel je precies met slecht internet? Is je internetverbinding traag? Zoe je 4G staan? Staat mobiele data aan? Staat 4G aan? Welke APN heb je ingesteld staan? Op welke postcode ervaar je dit? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Danny7?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic