Ray308

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

sms over gebruik komen niet aan in Zweden

We gebruiken met de familie Red Together, wat prima werkt. Thuis zetten we de kids op pauze als ze door hun limiet heen zijn.
Echter nu we in Zweden zitten, komen de sms’jes niet aan. Zowel de beheerder als de gebruiker krijgen ze niet binnen.

Ze waren al even een tijdje door hun limiet heen natuurlijk 😉

enig idee waarom de sms’jes niet aankomen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Opgepakt via privebericht. Contactnummer aangepast + uitleg over de smsjes.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ray308
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoi, wat vervelend dat je geen smsjes binnen krijgt maar wel fijn om te horen dat je tevreden met over Red Together. Waarom er geen smsjes binnen komen is natuurlijk altijd een raadsel, zeker in het buitenland. Normaal gesproken zou dit gewoon moeten aan komen, als je jezelf een sms stuurt (of van de ene naar de andere), krijg je dan wel bericht? Heb je op de heen weg nog wel andere smsjes ontvangen of een smsje ontvangen dat als je in het buitenland zit dat je dan gebruik kan blijven maken van je internet? Als je deze niet hebt ontvangen dan zou ik even kijken in je My Vodafone bij SMS berichten of je in het buitenland wel smsjes kan ontvangen (voor de prijzen en dergelijken). Misschien valt dit soort smsjes ook wel onder die dienst?

Anders zou ik vanuit daar even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Normaal zou ik zeggen, bel ze, maar in jullie geval zou ik meer zeggen dat je het best een chat kunt starten.

Die mensen kunnen voor je in het systeem kijken en misschien je abonnement even een reset geven. Nu je daar bent kunnen ze dat beter onderzoeken dan wanneer je weer thuis bent 🙂

Succes en nog een hele fijne vakantie!
Laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Ray308
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Hoi, ik heb inmiddels een chat gehad, alle instellingen staan goed en sms’en zijn verstuurd. Ik ben hier met vier red together abonnementen. Sommige komen gewoon niet aan denk ik.
Ik heb bijvoorbeeld wel een sms dat ik in denemarken en in zweden ben, maar die van duitsland weer niet. Van één nummer wel een melding over het limiet, van twee anderen weer niet.

Het is maar even wat het is denk ik.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Het is vervelend maar ik denk ook dat er niet zoveel aan te doen is.
Hopende dag het allemaal goed gaat want als ze hebben kunnen zien dat alles goed is, dan moet het goed zijn. Dan maar gewoon lekker vakantie vieren ipv op internet zitten :wink:

Maar met kinderen kan ik me heel goed voorstellen dat je ze af en toe even achter de telefoon wilt hebben :sunglasses:
Ray308
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Wie heeft er gezegd dat ik met vakantie ben?. Was dat maar waar, ik woon gewoon op meer plaatsen ??
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ray308 wrote:
Wie heeft er gezegd dat ik met vakantie ben?. Was dat maar waar, ik woon gewoon op meer plaatsen ??

Hahaha, ja dat kan ook 🙂
Nou, hoe dan ook, veel plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt hiervoor een onderzoek aanmaken Ray308 zodat het onderzocht wordt.
Heb je dit al gedaan?
Mocht je willen dat ik dit doe, dan hoor ik het graag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen update komen, dan zal ik het topic binnenkort sluiten Ray308
Ray308
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Hoi Steven, een onderzoek is wellicht handig. Het zijn niet alleen sms’s over de bundel namelijk, maar ook die je krijgt als je over een landgrens gaat. Soms krijg ik ze wel en soms niet.

Ook sms berichten van kennissen uit zweden komen niet altijd aan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan raad ik sowieso aan dat de kennissen uit Zweden dit aangeven bij hun provider.
Ik heb je een prive bericht gestuurd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Opgepakt via privebericht. Contactnummer aangepast + uitleg over de smsjes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic