s b

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom opeens verhoging in kosten abonnement?

ben woest ! zo verschrikkelijk te woord gestaan door Vodafone ! ene selma heeft mijn abbonement verhoogd en verlengd ! ik was zo blij met Ziggo mobiel en nu opeens terug bij af de ellende van Vodafone is weer begonnen !! oh wat hebben jullie het druk en mega wachttijden en niemand die bereidwillig is om mij te helpen !! ik wil met spoed mijn abonnement van 15 euro terug en ik ga absoluut onder geen enkel beding akkoord met de Vodafone verhoging !!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je echt iets met spoed wil dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice, door te bellen. Of via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen.

Via de communiebank Vodafone gaat dit lang duren en vaak verwijzen moderatoren van Vodafone je ook door naar de klantenservice.

Succes in ieder geval en een goed weekend.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi s b ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan me goed begrijpen dat je boos bent op Vodafone en zeker als je niet het gewenste abonnement hebt gekregen. Waarschijnlijk neem je telefonisch contact op en ik zou je willen vragen om via Twitter en/of Facebook een privé berichtje te sturen naar Vodafone. Dit zijn ook wel mensen van de klantenservice maar dan afdeling Webcare en die kunnen iets meer de tijd nemen om je probleem te bekijken en waar mogelijk, op te lossen.

Dit is een klanten helpt klanten Community en wij als klanten kunnen daarin niet zoveel doen. Daarom is mijn advies om het via die kanalen te proberen.

Probeer zo goed mogelijk uit te leggen wat de afspraken waren en dan zullen ze daar zeker de tijd voor nemen en terug reageren. Geef het even tijd, dan kunnen ze op die afdeling er goed naar kijken. In ieder geval succes en als jr wil, laat weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi s b

Heb je hierover nog contact met de klantenservice gehad zodat mijn collega's je hiermee verder kunnen helpen en is het inmiddels opgelost?
s b
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nog steeds geen oplossing steven ! graag met spoed een oplossing !
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je echt iets met spoed wil dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice, door te bellen. Of via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen.

Via de communiebank Vodafone gaat dit lang duren en vaak verwijzen moderatoren van Vodafone je ook door naar de klantenservice.

Succes in ieder geval en een goed weekend.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals @Energieboy terecht opmerkt kunnen we dit via onze community niet oppakken. Hiervoor zouden we namelijk je gegevens nodig hebben. Ik adviseer je daarom om toch opnieuw contact te leggen met onze klantenservice. Dit topic zal binnenkort worden gesloten omdat we je hier niet kunnen helpen en het tevens niet aan de huisregels voldoet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic