Sans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen bereik, is er weer een stoirng?

Is er weer een storing bij vodafone mobiel? Kan weer niet bellen of smsen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sans

Dankjewel voor je bericht op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten wat het veroorzaakt, waarom je geen bereik ziet en zo snel mogeijk weer bereikbaar wilt zijn. Wij ervaren op dit moment geen landelijke storing.

Je kunt de volgende stappen doorlopen:

  • Toestel een keer opnieuw op te starten.
  • Via My Vodafone controleren of alle facturen voldaan zijn
  • Via de dekkingskaart controleren of er werkzaamheden zijn of dat er een storing is op een bepaalde postcode.
  • Nieuwe aanmelding op het netwerk: Android: Dit die je onder de instellingen - mobiele gegevens - netwerkoperators. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken. Apple: Ga naar instellingen en dan aanbieders. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken. Zodra dit gedaan is, kun je hem terug zetten op Vodafone.
  • Kruistest: Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc. Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mijn collega's helpen je graag verder. Tevens kun je dan ook een simwissel doen.
  • Werkt het dan nog niet, raad ik aan om de stappen te doorlopen via onze network check

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sans

Dankjewel voor je bericht op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten wat het veroorzaakt, waarom je geen bereik ziet en zo snel mogeijk weer bereikbaar wilt zijn. Wij ervaren op dit moment geen landelijke storing.

Je kunt de volgende stappen doorlopen:

  • Toestel een keer opnieuw op te starten.
  • Via My Vodafone controleren of alle facturen voldaan zijn
  • Via de dekkingskaart controleren of er werkzaamheden zijn of dat er een storing is op een bepaalde postcode.
  • Nieuwe aanmelding op het netwerk: Android: Dit die je onder de instellingen - mobiele gegevens - netwerkoperators. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken. Apple: Ga naar instellingen en dan aanbieders. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken. Zodra dit gedaan is, kun je hem terug zetten op Vodafone.
  • Kruistest: Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc. Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mijn collega's helpen je graag verder. Tevens kun je dan ook een simwissel doen.
  • Werkt het dan nog niet, raad ik aan om de stappen te doorlopen via onze network check
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt Sans
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic