Willem Voogel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teleurstelling als ik wil verlengen

Beste Vodafone,
Ik sta op het punt te willen verlengen nu het volgende, Ik woon zelf in Aalsmeer waar we geen mogelijkheid hebben om gebruik te maken van Ziggo! En als ik zelf kijk naar de aangeboden diensten voel ik me toch te kort gedaan na zoveel jaren al een contract te hebben met jullie. We praten hier over toch wel een extra korting waar ik dan geen gebruik van kan maken omdat er in mijn gemeente geen Ziggo wordt aangeboden.
Ik wilde dit toch even met jullie delen en hopelijk kunnen we hier toch een passende oplossing voor vinden.

Maak al jaren gebruik van jullie diensten en met veel plezier, Maar dit keer voelt het toch niet fijn.

Met vriendelijke groet,

Willem Voogel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij hebben daar geen coulance op Energieboy, wel hebben wel een actie gehad dat als je geen Ziggo had, 5GB data extra kreeg.
Ik heb even gecontroleerd of deze actie nu nog loopt. Echter is deze er niet meer.
Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met mijn collega's via de afdeling verkoop Willem Voogel. Zij kunnen met je mee kijken naar wat er mogelijk is en je hier een aanbod in doen. Je mag hiervoor bellen met 0800-0560.⁰

Correctie actie loopt nog.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Willem Voogel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt helemaal gelijk en goed dat je hier een melding maakt. Vodafone heeft daar volgens mij een coulance voor en daarvoor zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze ook benaderen door een chat te starten en te vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Heb namelijk hier ergens op de community gelezen van een moderator van Vodafone dat ze daar wel begrip voor hebben en dan met je kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Wil je niet bellen en/of chatten dan kan je ook een prive bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je heel goed helpen en kijken graag met je mee. Hier op de community kan niemand je verder helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten niet in het systeem kunnen. De moderator kan niet helpen vanwege de nieuwe privacy regels.

Dus als je ze belt of even een chat start, of een berichtje stuurt, dan kunnen ze het met je doornemen.
Laat hier nog even weten wat ze hebben kunnen doen, alvast bedankt 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij hebben daar geen coulance op Energieboy, wel hebben wel een actie gehad dat als je geen Ziggo had, 5GB data extra kreeg.
Ik heb even gecontroleerd of deze actie nu nog loopt. Echter is deze er niet meer.
Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met mijn collega's via de afdeling verkoop Willem Voogel. Zij kunnen met je mee kijken naar wat er mogelijk is en je hier een aanbod in doen. Je mag hiervoor bellen met 0800-0560.⁰

Correctie actie loopt nog.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oh, ik dacht dat dit een coulance was vanuit Vodafone.
Dan heb ik dit verkeerd begrepen, het was een actie, dat kan ook.
Jammer dat dit dan niet meer is, hopen dat Vodafone dan toch nog iets kan betekenen voor meneer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Betreft inderdaad een actie en geen coulance. Topic bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic