isapol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Toestel bij verlengen Vodafone Together

Op het moment ben ik me aan het verdiepen in Vodafone Together.
Het abonnement van mij partner wordt overdragen op mijn klantnummer en zijn toestellening wordt afbetaald.


  • Hoe zit dat, als ik mij abonnement ga verlengen, kunnen wij dan beiden een toestellening afsluiten zodat we beiden een nieuw toestel kunnen nemen?
  • OF omdat mijn partner zijn toestellening direct afbetaalt, mag hij dan direct en nieuwe toestellening aanvragen op "mijn" klantnummer?
Kan iemand mij daarbij helpen?

Bij voorbaat dank!1
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat kan in combinatie met Vodafone Next. In Vodafone Next zit ook het afkopen van je toestel. https://www.vodafone.nl/vodafone-next/


Bij alleen het afkopen van je toestel, stopt het abonnement niet. Ook niet als je het laat aanpassen naar een ander abonnement. De einddatum blijft namelijk hetzelfde.
Pas zodra je gebruik maakt van Vodafone Next, kun je verlengen met een abonnement en toestel.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi isapol
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je aan het kijken bent voor een Red Together abonnement.
Ik zal proberen antwoord te geven op je vragen:
1) Ja, jullie kunnen beiden een nieuw toestel aanschaffen bij jullie abonnement (de een doet dit op het Red Together abonnement en de ander op de Red Together Extra)
2) Lijkt me het zelfde antwoord als wat ik bij vraag 1 heb geplaatst 🙂

Jullie kunnen samen een nieuw toestel uitzoeken als jullie een nieuw Red Together abonnement nemen (maar dan wel 1x Red Together en 1x Red Together Extra afsluiten).

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust maar als het goed is ben je hiermee geholpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over isapol of heeft Energieboy je vraag beantwoord?
isapol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi! nee niet helemaal maar dat is grotendeels mijn schuld.

Met name vraag 2 onze abonnementen lopen pas volgend jaar mei af! Daar wringt de schoen momenteel.

Dus als mijn partner zijn toestellening afkoop per direct. ivm oversluiten, maar zijn abonnement wordt met de mijne samengevoegd dmv RTE mag hij dan direct nieuw toestel omdat hij zn oude lening afkoopt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat kan in combinatie met Vodafone Next. In Vodafone Next zit ook het afkopen van je toestel. https://www.vodafone.nl/vodafone-next/


Bij alleen het afkopen van je toestel, stopt het abonnement niet. Ook niet als je het laat aanpassen naar een ander abonnement. De einddatum blijft namelijk hetzelfde.
Pas zodra je gebruik maakt van Vodafone Next, kun je verlengen met een abonnement en toestel.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is een paar stappen zetten dan 🙂
Eerst naar Vodafone Next, om je toestel af te kopen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Daarna moet deze dan vragen om het contract te verlengen en over laten zetten naar Red Together Extra met een toestel?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Met Vodafone Next kun je al meteen het Red Together abonnement aanvragen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Met Vodafone Next kun je al meteen het Red Together abonnement aanvragen.

Kijk, dat is weer een stapje minder 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met het aanvragen van Vodafone next isapol
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic