Kfcbucket

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Upgrade van abonnement

Mijn vriendin heeft een sms ontvangen met daarin de info dat ze haar red super abonnement kan upgraden.
echter ik heb deze sms niet gehad en vroeg me dus af hoe ik mijn verouderde red super abonnement kan upgraden naar een red super abonnement van nu.
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kfcbucket

Welkom op de community!
Of deze voorwaarden ook voor jou gelden, durf ik helaas vanuit hier niet te zeggen.
Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0200976.
Mijn collega's kijken graag voor je na wat er mogelijk is en of er eventuele kosten aan verbonden zijn.
abyss

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi Kfcbucket


Welkom op de community!
Of deze voorwaarden ook voor jou gelden, durf ik helaas vanuit hier niet te zeggen.
Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0200976.
Mijn collega's kijken graag voor je na wat er mogelijk is en of er eventuele kosten aan verbonden zijn.

Ik snap niet dat dit niet gewoon via twitter/facebook of mail geregeld kan worden.

In mijn geval is het vrij simpel en is het antwoord ook vrij simpel Ik wil van een Red €30 naar een Red Super €36
Hou ik dan mijn lopende €10 korting zolang je abonnement loopt, en factuur korting van €1,99.

Er moet toch wel iemand zijn die kan bevestigen of dit zo is. mijn contract loopt nog 18 maanden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Via de community kan niemand je dit bevestigen. Dat zijn nu eenmaal de regels van Vodafone. Je zal dus echt contact op moeten nemen zoals Steven je heeft aangegeven.

Daarnaast is dit een klanten helpt klanten community en die kunnen je al helemaal niet helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic