maaipie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vaak geen bereik met 4g

Ik heb een klacht ik heb nu al een paar keer gehad dat gee 4g Heb thuis en als weg ben soms ook. Echter betaal je wel dik voor dus vind ook dat ik overal gewoon bereik moet hebben. Zijn jullie hier mee bezig? Of word dit opgeknapt want ben ee wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Beter bereik zou fijn zijn!

Met vriendelijke groet,
Maaike Smit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi maaipie

Ik kan mij voorstellen dat je fatsoenlijk bereikbaar wilt zijn. Het netwerk is van verschillende factoren afhankelijk. Denk hierbij aan: waar staat de mast, hoe is de omgeving (hoge gebouwen en bomen) en hoe is je huis gebouwd etc.
Heb je bovenstaande stappen doorlopen? Je hebt vaak ook nog de optie om bellen over WIFI aan te zetten. Hierdoor ben je beter bereikbaar in en om het huis.
Mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je nog de network check doorlopen: http://voda.fo/ne/3ugam

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi maaipie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community, dus wij als klanten niet elkaar kunnen je hiermee niet helpen. Het kan zijn dat er werkzaamheden zijn of dat er misschien wel iets met je simkaart en/of mobiel is.

Je zou zo ie zo op de storing website van Vodafone kunnen kijken of er iets aan de hand is. Daar kan je ook gelijk een melding maken en dan komt het direct op de juiste afdeling en die mensen kunnen kijken wat er aan de hand is. Meer info, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map


Je zou ook eens een Sim swap kunnen proberen. Haal je eigen simkaart uit het toestel, stop er een andere in en kijk of die het wel goed doet. Liefst ook een Vodafone kaartje, maar een andere mag ook, dan test je gelijk je toestel. Steek jou kaartje in die van een ander en dan kan je daar ook even mee testen.

Lukt het allemaal niet, loop langs een Vodafone winkel of bel de klantenservice van Vodafone. Misschien dan die een reset kunnen geven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi maaipie

Ik kan mij voorstellen dat je fatsoenlijk bereikbaar wilt zijn. Het netwerk is van verschillende factoren afhankelijk. Denk hierbij aan: waar staat de mast, hoe is de omgeving (hoge gebouwen en bomen) en hoe is je huis gebouwd etc.
Heb je bovenstaande stappen doorlopen? Je hebt vaak ook nog de optie om bellen over WIFI aan te zetten. Hierdoor ben je beter bereikbaar in en om het huis.
Mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je nog de network check doorlopen: http://voda.fo/ne/3ugam
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status maaipie? Heb je wellicht de Network Check doorlopen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic