BenO

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruik wordt niet bijgewerkt in My Vodafone

Waarom word het verbruikoverzicht niet in b.v in een dag aangepast
Mijne staat nog steeds op 16 febr ?
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi BenO
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel vreemd, heb je daarna wel dataverbruik gehad? (ja, welke telefoon niet, zou je haast zeggen). Als je nu op die pagina staat in je My Vodafone app dan kan je bovenin op het vraagteken klikken (?) en een feedback maken voor de klantenservice. Die kunnen dan voor je kijken wat er aan de hand is en of het opgelost kan worden (dat laatste moet natuurlijk zo ie zo) 🙂

Anders kan je ze ook de vraag stellen door een chat starten. Misschien dat ze hem voor je kunnen resetten. Maar zou zo ie zo even een feedback geven zodat de juiste afdeling hiervan op de hoogte is.
BenO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo heb net een chat gehad...ze zei dat het alleen bijgewerkt word als er gebeld word..heb vanmiddag 2x gebeld maar is nog niets bijgewerkt...Is een vertraging in het systeem volgens haar !!!
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
BenO ..
Hallo Ben.
Vraagje heb je over de my Vodafone site of over de my Vodafone app om je data en je bel te goed te bekijken ?
Het is mij opgevallen dat als je op de site van my Vodafone kijkt bij je verbruik dat het daar vaak achter loopt met de werkelijke hoeveelheid aan data en beltegoed die je op dat moment ook werkelijk hebt. Maar kijk je op de app van my Vodafone die is daar in tegen wel vaak up to date met je gegevens van het moment van inkijken ( ik heb zelf een I phone ) Daarom kijk Ik zelf altijd op de my Vodafone app in plaats van op de site van Vodafone voor een juiste inzicht van de hoeveelheid aan data en bel tegoed die ik op dat moment nog werkelijk over heb.
Beste Ben ik hoop dat je wat aan deze info hebt, kijk op de app in je telefoon in plaats van de op de my Vodafone site.
Gr.
Pred..
BenO
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik kijk eigenlijk nooit op de site dus altijd op de app
Is het altijd zo dat het pas word geüpdate als er gebeld is ?
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi BenO
Ik heb het net na gekeken voor je en op mijn app stond ( tot mijn verbazing ) dit keer de tijd wel wat achter, op de site stond wel de juiste tijd wat ik nog niet eerder heb gezien (:.... na iemand gebeld te hebben was dit nog steeds het geval op de app was de tijd nog achter, ook weer op de site van my Vodafone gekeken en daar stond nu ook wel weer de juiste tijd aangegeven. Dus is dit voor mij nu ook een omgekeerde ervaring met de app tijd info en de site tijd info.
Gr.
Ps
Dus of bellen wat uitmaakt om de juiste info te krijgen van je tegoed lijkt er niet echt op.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
BenO wrote:
Hallo ik kijk eigenlijk nooit op de site dus altijd op de app
Is het altijd zo dat het pas word geüpdate als er gebeld is ?

Nee, als je gebeld hebt mag het password niet zijn aangepast, mits je hierom hebt gevraagd.
Beetje vreemd wel, maar je kan deze natuurlijk altijd weer opnieuw opvragen via My Vodafone (je browser).

En hier geen last van tijd verschillen of verschillen van getallen in de App of Browser. Bij beide krijg ik dezelfde info te zien.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
BenO wrote:
Hallo ik kijk eigenlijk nooit op de site dus altijd op de app
Is het altijd zo dat het pas word geüpdate als er gebeld is ?


Nee, dit zou niet hoeven BenO
Het zou ook aangepast moeten worden als je alleen smst of data verbruikt.
Ik heb het hier even nagevraagd, maar er is geen storing met My Vodafone (althans niet bekend, laat ik het zo zeggen).
Heb je ook al eens de app verwijderd of de cashe geleegd?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status van je tegoed en het bijwerken hiervan @BenO?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic