Mipa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verhogen bundel vanwege tijdelijke woonruimte

Ik ga per 2 januari verhuizen naar een bungalowpark voor een klein jaar. In die periode zou ik graag toch willen internetten en kunnen bellen. Is er een mogelijkheid om mijn start abonnement te verhogen naar red together? Mijn partner heeft n.l ook vodafone en zo zouden we misschien genoeg data per maand hebben om op het bungalowpark gewoon te kunnen internetten en bellen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Mipa 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het antwoord is, ja dat kan. 
Je kan, als je al klant bent bij Vodafone bellen naar 0800-0200046 en die mensen helpen je dan je abonnement omzetten naar een Red Together abonnement. 

Info die staat op de website van Vodafone:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Meer info: https://www.vodafone.nl/together/

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Mipa 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het antwoord is, ja dat kan. 
Je kan, als je al klant bent bij Vodafone bellen naar 0800-0200046 en die mensen helpen je dan je abonnement omzetten naar een Red Together abonnement. 

Info die staat op de website van Vodafone:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Meer info: https://www.vodafone.nl/together/

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s @Mipa?

Mipa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb even gebeld en ik zou dit online kunnen regelen. Ik ga echter denk maar even langs de vodafone winkel. Dank voor de snelle reactie op dit forum.

 

Gr. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan! Ik zal het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic