cascas

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verleng "deals"

Ik krijg via de my vodafone app het bericht dat ik mag verlengen.

Mijn huidige Sim Only RED kost me 28 euro, ik krijg een aanbieding voor 30 Euro maar als ik ga zoeken (https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/vergelijken/?icmp=ic170130-shophome-simonly-vergelijken-cta) dan vind ik hetzelfde abonnement voor 27 euro.

Dit soort zaken motiveren mij om elders te gaan zoeken. Ik word hier echt een beetje flauw van.

Ik heb geen Ziggo (en dat wil ik ook niet) dus de bundel deals werken ook niet uitnodigend.
5 Reacties 5
Jola1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van 11 tot en met 14 oktober is er een weekenddeal geweest waarbij je € 3,-- korting kreeg. Ik weet niet of dat bij Sim Only ook zo was maar misschien is dat het verschil?
cajaho

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maakt geen verschil nog bij de winkel nagevraagd maar zelfde resultaat huidige abonnement is goedlkoper dan de aanbieding en dus geen vaste klantenkorting...na meer dan 10 jaar wordt het een beeindiging want dit is wel een belediging....grt
Jola1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is inderdaad raar... ik heb zondag ook verlengd (wel met telefoon maar dat schijnt niks uit te maken).
De prijs was idd hetzelfde als voor nieuwe klanten maar ik kreeg er wel 5 GB aan data bij als vaste klanten aanbieding. Dat is dan wel een red abonnement, bij de andere kreeg je geloof ik 1 GB erbij. Heb je al eens nagevraagd of dat bij jou ook zo is? In de winkel krijg je die data trouwens niet erbij (vertelden ze mij in de winkel), alleen online en via telefonisch contact. Misschien eens navragen via messenger bij vodafone?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ieder kanaal heeft haar eigen aanbiedingen..
Vodafone heeft ervoor gekozen om geen verschil tussen nieuwe en bestaande klanten te maken en wilt iedereen dezelfde kortingen en acties bieden.
Afhankelijk van een situatie kan een medewerker wel bepalen of er iets extra's gedaan kan worden. Echter is dat aan de collega zelf op dat moment en afdeling afhankelijk (online, winkel of door te bellen).

Wel is het zo dat de abonnementen die wij nu aanbieden anders zijn dan een jaar / 2 jaar geleden. Nu zit er bijvoorbeeld veel meer data in, belminuten om te bellen van Nederland naar de EU (Red abonnement).

cajaho

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan heefdt klanten binding dus geen nut en blijven we hoppen net als de trend als bij de werknemers hoppen voor een euro meer...of minder in abonnementen taal
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic