Robskings

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zijn er nog acties met verlengen?

Ik wil graag verlengen maar wilde weten of ik er nog een extra voordeel uit kon halen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Robskings ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je wil weten of je bij het afsluiten een extra voordeel kunt halen dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken en je melden of ze je een aanbieding kunnen doen, of niet (weet niet of ze dat doen natuurlijk).

Op de Community kan ik je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en kan niet in het systeem voor je. Het is in ieder geval het proberen waard om even met Vodafone in contact te komen. Je kan overigens ook via My Vodafone met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes in ieder geval en hoop dat je klant blijft bij Vodafone :wink:

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Robskings ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je wil weten of je bij het afsluiten een extra voordeel kunt halen dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem kijken en je melden of ze je een aanbieding kunnen doen, of niet (weet niet of ze dat doen natuurlijk).

Op de Community kan ik je niet helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en kan niet in het systeem voor je. Het is in ieder geval het proberen waard om even met Vodafone in contact te komen. Je kan overigens ook via My Vodafone met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes in ieder geval en hoop dat je klant blijft bij Vodafone :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic