ChrisDieteren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlengen abbonement

Zojuist kreeg ik een melding dat mijn abbo verlengd kon worden. Dit gedaan, en daarna staat in de myvodafone dat ik nog niet kan verlengen?!

Wel heb ik een contract per mail gekregen, lopen er nu 2 abbonementen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ChrisDieteren
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpen klanten Community en dit soort dingen kunnen wij klanten niet voor je controleren. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Je kan ook wachten op een medewerker van Vodafone maar die zijn niet altijd hier online. Dus een belletje of chat gaat sneller. Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ChrisDieteren
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpen klanten Community en dit soort dingen kunnen wij klanten niet voor je controleren. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Je kan ook wachten op een medewerker van Vodafone maar die zijn niet altijd hier online. Dus een belletje of chat gaat sneller. Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je contact opgenomen met onze klantenservice @ChrisDieteren? Of kan ik via de Community nog iets voor je betekenen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen @ChrisDieteren, dan zal ik het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic