RonaldPPC

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verlenging abonnement kan een paar maanden duren

14 september mijn abonnement verlengt, met een Apple xr… helaas nooit meer iets vernomen. berichtje gestuurd op dit formum… Dan hoop je dat het opgepikt wordt. Helaas de moderator stuurt nog eens wat door naar Serkan… maar dan blijft het opnieuw meer dan 3 weken still en nog steeds geen reactie…. 

Ik weet niet wat voor een ballentent Vodafone is, maar ik ben er wel klaar mee….. 

Heel fijne ondersteuning en communicatie vanuit Vodafone….. 

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi@RonaldPPC 

Ik kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent. Zeker als er vanuit ons geen communicatie is.
Namens Vodafone mijn excuses hiervoor. Helaas zijn we afhankelijk van de fabrikant voor de levering van toestellen.

Voor alle vragen rondom een bestelling kun je bellen met mijn collega’s van de afdeling status order. Dit mag via het nummer 0800-0560.
Via het forum kunnen we alleen de huidige status opvragen. Wij zien niet in wanneer een toestel geleverd gaat worden. 
Mocht je willen dat ik met je mee kijk, stuur dan even via een privébericht je order- en mobiele nummer door.
Alles over de levering en je bestelling lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml

RonaldPPC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bellen heeft geen zin, je wordt terugverwezen naar de website, en geen reactie… ik vind het ongehoord dat Vodafone zo met zijn klanten om gaat. Excuus op excuus via dit forum zonder een goede reactie van de verantwoordelijke afdeling en een fatsoenlijk antwoord van Vodafone zelf vind ik beneden alle peil. Bellen en dan hoor je :”het is drukker dan u van ons gewend bent….. voor actuele status kijk op het internet…… “ bla bla bla…..

Ik denk dat Vodafone nooit gaat leveren na 2 maanden zonder reactie van Vodafone zelf …. Ze hebben blijkbaar iets willen verkopen dat ze niet gaan leveren. 

Denk dat ik maar ga overstappen naar een andere provider…….. denk dat dit is waar Vodafone op hoopt… dan is het probleem van zelf opgelost…...

RonaldPPC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het moet niet gekker worden…… goh wat is het toch leuk een prive bericht…….

 

RonaldPPC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt zomaar ineens toch ontvangen na 2 maanden wachten….  kan nu voor mij gesloten worden, hopelijk gaat er intern nog even gekeken worden hoe dit in de toekomst verkomen kan worden…. denk dat veel met communicatie voorkomen kan worden. (miscchien alleen af en toe een mail dat het nog even duurt…. niets laten horen kan gewoon echt niet. Wel blij dat het na 2 maanden gelukt is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat je het toestel alsnog ontvangen hebt @RonaldPPC 
Ik zal je feedback intern aankaarten. Dankjewel hiervoor! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic