Martine70

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzenden contractoverdrachtsformulier

Heb nu al diverse keren online het contractoverdrachtsformulier geprobeerd te verzenden. Ik wil mijn particuliere abonnement overzetten naar het zakelijke abonnement van mijn werkgever met behoud van mijn nummer. Na het drukken op de verzend button krijg ik de melding dat ‘er iets mis is en of ik de verplichte velden heb ingevuld’. Vervelende is dat er niet wordt gemeld wat ik dan niet zou hebben ingevuld. Al met collega's samen gekeken en achter elk verplicht veld staat overal netjes een vinkje.  Iemand enig idee? Bij de helpdesk kom ik niet verder, die hebben geen idee.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Martine70,
 

Welkom op de community! Raar dat het niet werkt. Als ik hem namelijk in vul, dan gaat hij gewoon verder. Kun je eens een andere broswer proberen of eens de cookies verwijderen?
Mocht het niet lukken, dan kun je hiervoor langs een van onze winkels gaan samen met de contactpersoon van het bedrijf. Vanuit daar kan ook een contractoverdracht ingevuld worden. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Martine70 
Ik heb al eens eerder vernomen dat het formulier niet naar behoren werkt. 
Uiteraard heel erg vervelend en ik hoop dat een Vodafone Community medewerker je verder kan helpen. Aangezien dit een klant helpt klant Community is, kan ik je niet helpen. De medewerkers van Vodafone komen elke dag langs op de Community en als ze je vraag zien dan zullen ze daar zeker antwoord op geven.

Laten we hopen dat het dan snel opgelost kan worden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Martine70,
 

Welkom op de community! Raar dat het niet werkt. Als ik hem namelijk in vul, dan gaat hij gewoon verder. Kun je eens een andere broswer proberen of eens de cookies verwijderen?
Mocht het niet lukken, dan kun je hiervoor langs een van onze winkels gaan samen met de contactpersoon van het bedrijf. Vanuit daar kan ook een contractoverdracht ingevuld worden. 

Martine70
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de feedback , het formulier op de website heb ik nog altijd niet in kunnen vullen, ondanks pogingen op andere browers of het wissen van de cookies.

Inmiddels heeft de account manager van mijn werkgever een alternatieve oplossing geboden door mij een contractoverdracht formulier in pdf bestand te mailen zodat ik die ingevuld en met de gewenste bijlagen per mail kon aanleveren. En nu maar hopen dat het gaat lukken om het contract overgedragen te krijgen.

Wat wel triest is om te constateren dat mij wordt toegezegd dat het probleem wordt doorgegeven aan de technische afdeling en dat ik binnen 48 uur wordt teruggebeld. Niet dus. Wel wordt ik vandaag gebeld door iemand van de  klantenservice dat ik vorige week gebeld heb en dat de verbinding werd verbroken. Ze had geen idee waar het over ging en vroeg alleen of ik inmiddels geholpen was. Nou, na een week pas bellen heeft weinig zin lijkt me. Kortom, ik vind de klantenservice waardeloos, niet klantvriendelijk, niet kundig en hebben geen interesse om je te helpen het probleem op te lossen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Onze excuses voor de moeizame gang van zaken @Martine70. Dit is inderdaad niet zo handig. Mocht het via het PDF ook niet lukken om het contract over te zetten, dan horen we dit graag! 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een reactie van je @Martine70 . Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic