Kadir

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abonnement nummer oude klant

Ik heb een nieuwe abonnement van vodafone .
Ik word lastiggevallen door mensen die ik niet ken blijkbaar heb ik een nummer gekregen van een of andere prostituee heb vodafone klantenservice gebeld die moest erom lachen .
Wat ik wel brutaal vond en verder met over leg met zijn teamleider konden ze er niks aan doen ik moest maar zelf in mijn telefoon gaan zoeken in plaats van een nieuwe nummer te geven erg teleurgesteld vodafone.
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kadir
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend en begrijp niet dat de mensen bij de klantenservice zo reageren. Het kan een nummer van iemand zijn geweest want na een bepaalde tijd, en dat duurt best wel heel lang volgens mij, mogen ze het nummer weer uitgeven. Maar normaal is dat dus een hele lange tijd waardoor het nummer dan niet meer gebeld zal worden.

Ik zou contact opnemen door een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter en daar nogmaals te vragen of het mogelijk is om een ander nummer te krijgen. Ik kan natuurlijk niets voor je doen, ben zelf ook maar een klant en kan niet in het systeem voor je kijken. Hopelijk dat ze je verder willen helpen want het is niet fijn om zo gebeld te worden.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kadir

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is! Namens Vodafone mijn excuses voor de reactie van mijn collega! Dit is absoluut niet de bedoeling dat er op deze manier wordt gereageerd.
Heb je inmiddels contact gehad via mijn collega's om het aan te laten passen?
Je kunt eventueel via hier je nummer zelf wijzigen.
Laat je weten of het gelukt is?
Kadir
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Waarom kost mij dat 11.69 € dit is een fout van vodafone die moet deze fout dekken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je het laat aanpassen via de website, dan zitten daar kosten aan vast. Via de website is het niet mogelijk om een nummer gratis om te zetten. Heb je inmiddels ook al contact gehad met mijn collega's?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Kadir wrote:
Hallo
Waarom kost mij dat 11.69 € dit is een fout van vodafone die moet deze fout dekken.

Dit is geen fout van Vodafone. Want Vodafone moet zich houden aan een termijn van uitgaven en daarna mag het nummer weer gewoon worden uitgegeven. Dat er dan nog mensen zijn die het nummer kennen van vroeger en misschien nu weer eens gaan bellen omdat ze Fijne Feestdagen willen wensen, of wat dan ook, daar is Vodafone niet verantwoordelijk voor.

Uiteraard is het voor jou wel vervelend, dat begrijp ik ook wel. Maar heb je al contact gehad met de klantenservice van Vodafone? Misschien als je goed uitlegt dat er aan de hand is dat ze het dan onder coulance willen aanpassen? Je kan het altijd vragen, nee heb je en ja kan je krijgen. Uiteraard zeg ik hiermee niet dat het gratis is, maar je kan het altijd nog vragen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's van de klantenservice en hebben ze je verder kunnen helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic