E11Trading

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone annuleert de order nadat er een bezorgafspraak gepland is.

Gisteren middag als bedrijf een bestelling geplaatst voor een IPhone 8 met abonnement.

eerste e-mail ontvangen met het bericht dat er een creditcheck gedaan diende te worden als dat goed was kreeg ik het contract.

 

2e e-mail ontvangen met het contract

 

3e e-mail ontvangen met de afleverdatum.

 

vanochtend een e-mail ontvangen met dat de order is geannuleerd.

 

knap als er al een overeenkomt tot stand is gekomen.

ik ga er nu werk van maken, heb inmiddels bij kpn een abonnement afgesloten.

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @E11Trading 
Dat is wel heel erg vervelend en zelf kan ik je daar geen inhoud over geven omdat dit een klanten helpen klanten community is en ik als klant niet met je mee kan kijken in het systeem. Er zal toch iets gebeurd zijn waardoor Vodafone je order opeens heeft geannuleerd. Maar begrijp dat je geen abonnement meer wenst bij Vodafone en dat je nu bent over gegaan naar een andere provider. Dat is natuurlijk je goed recht alleen jammer dat je niet eerst wil weten wat er aan de hand is en gelijk de handdoek in de ring gooit. 

Weet je nu zeker dat het allemaal is gestopt dan en dat je geen abonnement straks hebt bij Vodafone? Er komen hier Vodafone medewerkers online en zodra die je bericht hebben gezien kunnen die wel met je mee kijken wat er aan de hand is. Misschien dat die je wel iets meer kunnen vertellen. Succes in ieder geval bij je nieuwe provider en hopen dat het gras daar wel groener is 

Fijn weekend gewenst in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas kunnen wij niet zien waarom een order wordt geannuleerd. Het beste kun je hiervoor contact opnemen met 0800-0500. Je komt dan direct uit bij mijn collega's van de afdeling verkoop/status order zakelijk.

Zij kunnen inzien waarom het mis is gegaan en of het correct is geannuleerd. Jammer om te lezen dat je hierdoor naar KPN bent gegaan @E11Trading.

E11Trading
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik moet ook verder maandag start een nieuwe medewerkster en die moet ik een telefoon kunnen geven zodat ze zakelijk bereikbaar is.

Ik heb gebeld met het nummer en zij konden mij niet verder helpen, wat ik kreeg was een e-mail adres.

Ook via de e-mail werd ik afgepoeierd met standaard antwoorden.

Waar het mijnheer omgaat is dat er een rechtsgeldige overeenkomst tot stand is gekomen.

Dit wil Vodafone omzijlen door mij te proberen aftepoeieren zodat ik afhaak.

Het gaat mij niet eens zozeer om het abonnement maar dat ze denken dat ze zelf contracten/overeenkomsten kunnen breken zonder tussenkomst van iets of iemand.

Ik wil het graag voorleggen aan een rechter, ben benieuwd naar de uitslag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het annuleren van een order kan verschillende oorzaken hebben. Denk aan de BKR en inkomenslasten toets, een systeem fout, gegevens die niet compleet zijn ingevuld. En zo zijn er nog een aantal redenen. Ook waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik raad je dan ook aan om ons te contacteren en te vragen waarom de order is geannuleerd.

Dat je daarnaast verder kijkt omdat er een nieuwe medewerker start en dat dit een vervelende situatie is, dat begrijp ik zeer zeker.

E11Trading
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er was zelfs al een afleverafspraak ingepland.

En ik heb een ondertekend contract van beide partijen.

Als het andersom was geweest dan kon ik er niet meer onderuit?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker wel. Er is een zichttermijn van 14 dagen. Daarin mag je annuleren. Maar nogmaals ik raad je aan om ons te contacteren via het bovenstaande nummer. Hierdoor kom je erachter waarom het mis is gegaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic