MilanSch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vreemde telefoontjes buiten bundel 090

Hi Vodafone,

 

Ik (en vele van mijn vrienden) krijg regelmatig telefoontjes die na 3 x overgaan ophangen.

Mijn reactie is dan om even terug te bellen maar nu blijkt dat dat al snel veel geld kost.

Je belt dan namelijk naar in mijn geval een 090 nummer.

 

Is het mogelijk om zowel in- als uitgaande telefoontjes naar buiten de EU (bijvoorbeeld naar Turkije 090) bij voorbaat al te blokkeren?

Dit kan de hele community een hoop geld schelen vermoed ik....

Verder was ik nog benieuwd of Vodafone stiekem ook geld verdiend aan deze telefoontjes naar buiten de EU?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MilanSch 
Als je naar een duur nummer belt dan krijg je dit te horen via Vodafone. Dus ze waarschuwen je en dan kan je gelijk ophangen. Wil je nummers naar het buitenland bellen uitzetten dan kan dit via My Vodafone. 

En niet nieuwsgierig zijn, nooit terug bellen en zeker niet als je een onbekend nummer ziet! Nee, Vodafone verdient er verder niets aan, daarom waarschuwen ze je ook. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MilanSch 
Als je naar een duur nummer belt dan krijg je dit te horen via Vodafone. Dus ze waarschuwen je en dan kan je gelijk ophangen. Wil je nummers naar het buitenland bellen uitzetten dan kan dit via My Vodafone. 

En niet nieuwsgierig zijn, nooit terug bellen en zeker niet als je een onbekend nummer ziet! Nee, Vodafone verdient er verder niets aan, daarom waarschuwen ze je ook. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @MilanSch?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic