Vraag

Wanneer wordt de P30 pro geleverd (Pre-order)



Toon eerste bericht

72 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @Raha0163
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp dat het niet fijn is dat de levering later is dan verwacht. We kunnen er vanuit gaan dat als Vodafone aangeeft dat het een levering is dat problemen geeft, dat het dan ook zo is. Nu je erop wacht kan ik me voorstellen dat het vervelend over komt. Maar je hoeft je in principe geen zorgen te maken over de actie:

Als je toch je Huawei hebt gekocht in de Pre Order periode, dan kan je gewoon meedoen aan de actie. De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 Pro toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode). Mocht het toestel voor het einde van de pre-order periode, dus eerder dan 7 april al beschikbaar zijn, dan komt de consument ook in aanmerking voor de Sonos One en Huawei Wireless Charger (indien voldaan wordt aan alle overige actievoorwaarden).

Meer info en aanmelding voor deze, zie:
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Algemene voorwaarden zie:
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/promotiepaginas/promo-elle-vogue/files/actievoorwaarden-pre-order-huawei-p30pro-revised.pdf

Registratie is mogelijk tot en met 31 mei 2019, volgens de voorwaarden. Nou, dan heb jij je toestel al wel binnen hoor 😉😎. Registraties die na 31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Je hebt nog wel even de tijd.
Reputatie 1
Badge
Raha0163 schreef:

Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!




ik sluit me hier volledig bij aan!! het is gewoon schandalig dat vodafone zelf niets laat horen!! en als je 4 keer belt heb je 4 verschillende antwoorden!! de ene belooft dat ze morgen uitgeleverd gaan worden, de andere weet van niets, weer een ander kan geen datum zeggen, en de laatste reageert geïrriteerd en dan wil je zelf zo snel mogelijk ophangen.
en de via de chat is het al niet veel beter, je merkt gewoon dat de medewerkers r ook klaar mee zijn.... en ik ben bang dat dit nog wel eens heeel lang kan gaan duren...

Vodafone zou zelf toch iets moeten laten horen?
wie heeft er nog meer en besteld en ook nog niet gekregen??

en gaat er nog wat tegenover staan??? een korting?? een extra accessoire naar keuze???
want de manier hoe we behandeld worden is schandalig! klantenbinding is iets waar Vodafone nog nooit van gehoord heeft
Reputatie 1
Badge
het mooiste antwoord dat ik kreeg was eergister via de telefoon..

"ja meneer, morgen verwachten we ze, en we sturen ze dan ook dezelfde dag op naar onze klanten, zodat die ze morgen ook in huis hebben!!!"

nu zijn we alweer 2 dagen verder... en nog steeds niets
Reputatie 1
Badge
ik ga es kijken op linked in of ik de CEO vanvodafone NL een bericht kan sturen.....

Jeroen Hoencamp

CEO
Jeroen Hoencamp (1966) is Chief Executive Officer (CEO) sinds de start van VodafoneZiggo op 1 januari 2017
pacandor schreef:


Raha0163 schreef:

Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!


ik sluit me hier volledig bij aan!! het is gewoon schandalig dat vodafone zelf niets laat horen!! en als je 4 keer belt heb je 4 verschillende antwoorden!! de ene belooft dat ze morgen uitgeleverd gaan worden, de andere weet van niets, weer een ander kan geen datum zeggen, en de laatste reageert geïrriteerd en dan wil je zelf zo snel mogelijk ophangen.
en de via de chat is het al niet veel beter, je merkt gewoon dat de medewerkers r ook klaar mee zijn.... en ik ben bang dat dit nog wel eens heeel lang kan gaan duren...

Vodafone zou zelf toch iets moeten laten horen?
wie heeft er nog meer en besteld en ook nog niet gekregen??

en gaat er nog wat tegenover staan??? een korting?? een extra accessoire naar keuze???
want de manier hoe we behandeld worden is schandalig! klantenbinding is iets waar Vodafone nog nooit van gehoord heeft


Hier sluit ik me ook volledig op aan.

Idd elke keer een andere medewerker en een andere beloften die ze vervolgens niet na komen. Ook ik heb al meerdere keren contact met Vodafone opgenomen. Ik wacht nog steeds op mijn levering van de Huawei P30 Pro black 256gb.
Het is schandalig dat ze nog in back order staan en niet uitgeleverd kunnen worden. Je besteld hem niet voor niets in de pre-order.
Ook het feit dat het vanuit Vodafone erg stil blijft vind ik ronduit belachelijk.

Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.

Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.
Reputatie 1
Badge
Kroepoekje schreef:



Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.

Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.





ik heb die CEO via facebook wat gestuurd, ik verwacht geen reactie terug, maar toch..

en zojuist weer gebeld, en EINDELIJK iemand die EERLIJK is, meneer, we hebben GEEN IDEE wanneer we ze binnenkrijgen.


ik ben bang dat deze telefoons pas NA 31 mei binnen gaan komen, dus als die speaker actie is afgelopen, en dan zijn we gewoon allemaal keihard genaaid... denk dat ze zich vergist hebben in de animo van deze actie....
pacandor schreef:


Kroepoekje schreef:


Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.

Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.



ik heb die CEO via facebook wat gestuurd, ik verwacht geen reactie terug, maar toch..

en zojuist weer gebeld, en EINDELIJK iemand die EERLIJK is, meneer, we hebben GEEN IDEE wanneer we ze binnenkrijgen.


ik ben bang dat deze telefoons pas NA 31 mei binnen gaan komen, dus als die speaker actie is afgelopen, en dan zijn we gewoon allemaal keihard genaaid... denk dat ze zich vergist hebben in de animo van deze actie....



Goh dat idee krijg ik ook meer en meer. Maar als dat zo is, annuleer ik de boel en zeg ik mijn abo op bij vodafone en ga naar een andere provider
Reputatie 1
Badge
Kroepoekje schreef:



Goh dat idee krijg ik ook meer en meer. Maar als dat zo is, annuleer ik de boel en zeg ik mijn abo op bij vodafone en ga naar een andere provider




ik ben nu ook op twitter maar begonnen, hopelijk zijn er nog veel meer gedupeerde mensen, en krijgt de gewone media er ook lucht van... dit gaat echt nergens over.
ik had laatst een hele kleine issue met ING, ik kreeg een kadobon van tien euro, en een bos bloemen!!! als vodafone met dit net zo goed zou zijn als ING dan hebben we een jaar gratis bellen!! hahaha

dit was iniedergeval mijn allerlaatste verlenging bij vodafone, puur vanwege de slechte en oneerlijke communicatie, hoe bizar is het dat je pas een eerlijk antwoord krijgt na diverse telefoontjes,
Reputatie 7
Badge +17
Begrijp best dat jullie er een beetje moe van worden en dat je graag een antwoord wenst te krijgen. Echter, ik geloof nooit dat je iets bereikt door twitter berichten rond te sturen. Het is natuurlijk heel erg vervelend en ik weet bijna zeker dat Vodafone ook z'n best doet om alles op orde te krijgen. Voor hun is het natuurlijk ook niet leuk als er dingen niet goed gaan en verwacht ook een beetje dat het niet alleen aan de kant van Vodafone ligt.

Daarnaast is de actie nog tot 31 mei en dat is nog 1,5 maand. Nou, als je dan je telefoon nog niet hebt gehad dan heb je deze toch al wel geannuleerd en ben je naar een Media Markt of zo gegaan om daar je abonnement te laten verlengen met een nieuwe Huawei. Want dat kan natuurlijk ook, als je dat wenst en ze zijn daar wel op voorraad 😊. De actie loopt vanuit Huawei en ook daar kan Vodafone niet zoveel aan doen.

Een jaar lang gratis bellen, ben blij dat je er zelf ook om moet lachen 😜
Sterker nog, dat kunnen ze je wel toezeggen als je een Red abonnement hebt genomen. Dan zit het in de prijs in 😂🤣. Ik weet het, ik bekijk het misschien van de kleurige kant en probeer toch een beetje op deze manier de boel een beetje leuk te houden op de Community. Uiteraard ben ik het met jullie eens dat het geen sterke punt is wat Vodafone nu heeft met Huawei maar voorlopig kunnen we niets anders doen dan afwachten en je vooral niet druk maken, das niet goed voor je hart 🙃.

Beetje flauw nu misschien, maar mocht je er nu heel erg naar uit kijken, zie dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=zTsaYjkLcVg

Sorry mensen, ik kon het niet laten. Wens jullie toch een fijne zonnige dag en de komende dagen en alvast hele fijne Paasdagen gewenst. Blijf met jullie mee hopen dat Vodafone snel met een goede update komt en ze gaat verzenden.
Reputatie 1
Badge
hier even een kleine update, ik had net weer gebeld, eigenlijk om de hele bende te annuleren, maar had gelukkig weer iemand aan de lijn die eerlijk was,

en het blijkt dat vanuit huawai al een paar keer is aangegeven dat ze geleverd zouden worden aan vodafone, maar dit is dus tot op heden nog niet gebeurd... en daardoor kwam dus vanuit de klantenservice steeds de "foute" beloftes naar ons toe.
ook andere providers schijnen deze zelfde problemen te hebben...

hier kan ik dan wel begrip voor hebben,

feit blijft wel dat het raar is dat we er zelf steeds achteraan moeten bellen, en vodafone zelf niet met deze informatie naar ons toe komt.
Reputatie 7
Badge +17
pacandor schreef:

feit blijft wel dat het raar is dat we er zelf steeds achteraan moeten bellen, en vodafone zelf niet met deze informatie naar ons toe komt.


Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat geen ene provider het lef heeft om te melden dat een levering langer duurt dan de planning heeft aangegeven. Ook al kunnen ze er zelf niets aan doen. Kan zijn dat mensen dan denken dat het ergens anders wel beter is en zoals je hebt vernomen, is het bij andere providers ook zo.

Foutje van Huawei, kan gebeuren 😉
Reputatie 1
Badge
Energieboy schreef:

Voor hun is het natuurlijk ook niet leuk als er dingen niet goed gaan en verwacht ook een beetje dat het niet alleen aan de kant van Vodafone ligt.

Daarnaast is de actie nog tot 31 mei en dat is nog 1,5 maand. Nou, als je dan je telefoon nog niet hebt gehad dan heb je deze toch al wel geannuleerd en ben je naar een Media Markt of zo gegaan om daar je abonnement te laten verlengen met een nieuwe Huawei. Want dat kan natuurlijk ook, als je dat wenst en ze zijn daar wel op voorraad 😊. De actie loopt vanuit Huawei en ook daar kan Vodafone niet zoveel aan doen.

Een jaar lang gratis bellen, ben blij dat je er zelf ook om moet lachen 😜



Sorry mensen, ik kon het niet laten. Wens jullie toch een fijne zonnige dag en de komende dagen en alvast hele fijne Paasdagen gewenst. Blijf met jullie mee hopen dat Vodafone snel met een goede update komt en ze gaat verzenden.



kijk zoals ik zelf net al aangaf blijkbaar belooft huawai vodafone dat ze geleverd worden, en komen ze dat niet na...
maar als ik een bedrijf zou hebben en tegen dit soort dingen aan zou lopen dan zou ik mijn klanten informeren!! en ze niet in de kou laten staan,,, goed nieuws of niet! maar er is geen mailing geweest, helemaal niets!! en dat is belachelijk.

ja een jaar lang gratis bellen was sarcastisch bedoeld..
maar bij mij kwam ing zijn afspraak 2 dagen te laat na... en ik kreeg al een kadobon en een bos bloemen.(zonder dat ik er uberhaupt iets over gezecht had..)
hier wachten mensen nu al bijna 2 weken... en er is nog geen informatie vanuit vodafone zelf geweest. dat is toch belachelijk? of je het nou zonnig ziet of niet..
en ook of het nou de schuld is van vodafone of hun leverancier... ik heb een contract met vodafone, en net zoals hun verwachten dat ik mijn rekeningen betaal( anders sluiten ze me af) mogen wij ook wel wat verwachten van hun toch??
Reputatie 7
Badge +17
Lees aub mijn berichten wel goed.
Ik heb ook aangegeven dat jullie helemaal gelijk hebben met de informatie.
Benoem alles met een knipoog en probeer toch een leuke Community te behouden :)
Maar daarnaast begrijp ik zeker dat het vervelend is! Dat lees je ook in mijn berichten.

Of je iets mag verwachten? Zelf zeg ik altijd van niet en als ik dan iets krijg is het mooi meegenomen. Maar zo zit ik in elkaar en dat is misschien iets te zonnig ingezien. Maar over het algemeen kan je lezen dat ik het volkomen met jullie eens ben dat de communicatie best wel wat beter zou mogen (best wel, wel heel erg).

Sorry, ik kan er niet zoveel aan doen. Als ik het kon doen, dan deed ik het graag! Dus dan maar met een beetje humor, wat misschien ook niet echt handig is op dit moment waar mensen op hun toestel zitten te wachten. Excuus als dit dan niet goed over komt, maar de bedoeling is goed.
Reputatie 1
Badge
Energieboy schreef:

Lees aub mijn berichten wel goed.
Ik heb ook aangegeven dat jullie helemaal gelijk hebben met de informatie.
Benoem alles met een knipoog en probeer toch een leuke Community te behouden :)
Maar daarnaast begrijp ik zeker dat het vervelend is! Dat lees je ook in mijn berichten.

Of je iets mag verwachten? Zelf zeg ik altijd van niet en als ik dan iets krijg is het mooi meegenomen. Maar zo zit ik in elkaar en dat is misschien iets te zonnig ingezien. Maar over het algemeen kan je lezen dat ik het volkomen met jullie eens ben dat de communicatie best wel wat beter zou mogen (best wel, wel heel erg).

Sorry, ik kan er niet zoveel aan doen. Als ik het kon doen, dan deed ik het graag! Dus dan maar met een beetje humor, wat misschien ook niet echt handig is op dit moment waar mensen op hun toestel zitten te wachten. Excuus als dit dan niet goed over komt, maar de bedoeling is goed.




ik begrijp jou ook wel, en dat is ook wel een van de betere manieren om naar dingen te kijken,..
maar na 7 nachtdiensten laat me goede humeur me een beetje in de steek....😉
ik ga lekker 2 weken vakantie vieren (met mijn oude telefoon met barsten in me scherm)
haal mijn fototoestel met zoomlens uit de mottenballen... en zie daarna wel weer of er al wat meer bekend is over de levering..
Reputatie 7
Badge +17
Dan wens ik je 2 hele fijne vakantie weken @pacandor 😉
Geniet er lekker van en misschien ga je nog terug verlangen naar je oude fototoestel 😁

Nee, gekheid! Fijne vakantie gewenst.
Reputatie 1
Badge
Energieboy schreef:



Geniet er lekker van en misschien ga je nog terug verlangen naar je oude fototoestel 😁


Nee, gekheid! Fijne vakantie gewenst.




sarcast! begin je humor wel te waarderen!😂😉
thanks!
Wel apart idd dat het vanuit de 2 grote Enterprises stil blijft.

pacandor schreef:



ik ben nu ook op twitter maar begonnen, hopelijk zijn er nog veel meer gedupeerde mensen, en krijgt de gewone media er ook lucht van... dit gaat echt nergens over.
ik had laatst een hele kleine issue met ING, ik kreeg een kadobon van tien euro, en een bos bloemen!!! als vodafone met dit net zo goed zou zijn als ING dan hebben we een jaar gratis bellen!! hahaha


Misschien is dit wel een goed plan. Zo op dit forumpje bereiken we niet veel heb ik het gevoel.

Het zou elegant zijn als Voda&Hua een gebaar deden richting de wachtende klant.
Van een bekende Pizza-boer kreeg ik laatst een pizza-tegoedbon omdat deze zelf vond dat ze te lang deden over de bezorging.
Zojuist heb ik een sms gekregen dat de levering van P30 pro 256GB gepland staat op eind week 16.

Nu maar hopen dat ze dit wel kunnen nakomen en niet weer 10 dagen stil blijft!
Ik heb jullie feedback over de levering intern aangekaart. Hopelijk wordt het proces van bestellen tot aan de levering aangepast.
should we expect anything today?
Reputatie 7
Badge +17
mustafadagher schreef:

should we expect anything today?


Daar is geen zinnig woord op te zeggen. En niemand kan je deze beloften doen.
Je zult dus echt gewoon geduldig moeten afwachten. Hoe vervelend het ook is.

Heerlijk genieten van het mooie weer en de vrolijke Paasdagen 😉
mustafadagher schreef:

should we expect anything today?


Ga daar vandaag maar niet van uit😥.
Heb gisteren contact met ze gehad en ze komen vandaag bij Vodafone binnen. Dus dan moeten ze nog alles klaar maken en versturen. Dus zal morgen of pas na de pasen komen.
so seems like that the message last week was yet another lame episode from the boring procrastination series of Vodafone! that is really annoying!
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @mustafadagher
Geen idee, de Paasdagen hebben er tussen gezeten dus het kan best zijn dat je daarom nog geen bericht hebt ontvangen. Mocht je niet tevreden zijn en er nog vragen over hebben dan kan je deze stellen via Facebook of Twitter. Maar je kan natuurlijk ook een belletje doen naar de klantenservice van Vodafone of via een chat.

Op de Community kunnen we je jammer genoeg niets meer of minder vertellen dan dat we op dit moment weten. En dat is eigenlijk nog niets, niet veel dus 😞
Energieboy schreef:

Hoi @mustafadagher
Geen idee, de Paasdagen hebben er tussen gezeten dus het kan best zijn dat je daarom nog geen bericht hebt ontvangen. Mocht je niet tevreden zijn en er nog vragen over hebben dan kan je deze stellen via Facebook of Twitter. Maar je kan natuurlijk ook een belletje doen naar de klantenservice van Vodafone of via een chat.

Op de Community kunnen we je jammer genoeg niets meer of minder vertellen dan dat we op dit moment weten. En dat is eigenlijk nog niets, niet veel dus :(


yes, I know, I have had a call with Customer Support already, they mentioned that on the system there're 0 phones in stock, and 0 phones expected, which means delivery won't be anytime soon!

Reageer