Fokje6

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging datum van afschrijving

Hallo,

is het mogelijk om de datum van afschrijving van mijn abbonnement te veranderen? met mijn vorige abbonnement werd het rond de 25ste van de maand afgeschreven en met mijn nieuwe abbonnement de 15e. Graag zou ik dit weer het zelfde willen hebben. Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fokje6
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vraag kan je het best contract opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of door een chat te starten. Bij deze mensen kan je vragen of het mogelijk is om je betaling aan te passen van datum. Eventueel kan je nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter met dit verzoek.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor klanten niet mogelijk om hier naar te kijken en/of aan te passen :).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Fokje6
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vraag kan je het best contract opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of door een chat te starten. Bij deze mensen kan je vragen of het mogelijk is om je betaling aan te passen van datum. Eventueel kan je nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter met dit verzoek.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom voor klanten niet mogelijk om hier naar te kijken en/of aan te passen :).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, mijn collega's kunnen de incassodatum aanpassen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic