Luukske

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

wisselgesprek werkt niet meer

Beste Vodafone, sinds een paar weken werkt mijn wisselgesprek niet meer.
ik heb alles geprobeerd *43# bellen kijken naar de status, jullie handleiding tevens volledig gevolgd.
daarna de simkaart “reset” van de telefoons gewisseld maar hij blijft niet werken.
graag een oplossing het is namelijk gruwelijk irritant wegens mijn werk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Luukske
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
beste sharon ik heb eigenlijk alles geprobeerd wat werd aangeraden, ook bij de oude topics.
Met toeval kreeg ik om 14:00 een belletje en werkte het eindelijk na meer als 1 maand weer.
bedankt voor de hulp!
en hopelijk wordt het wisselgesprek toch iets makkelijker gemaakt binnen Vodafone om het wisselgesprek in of uit te schakelen.
nu kan het aan veel verschillende technische factoren liggen, en dat terwijl het een veel voorkomend probleem is.
bij mij werkt het nu weer hopelijk zorgt Vodafone wel dat zulke problemen niet meer voor komen.
vooral als je veel zakelijk belt is dat gruwelijk slecht als je geen wisselgesprek meer kan voeren.

maar nogmaals bedankt!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Luukske
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je ook al een backup gemaakt en je toestel een hard reset gegeven? Misschien is er iets mis gegaan en kan het zijn dat de standaard instellingen weer terug komen als je je toestel opnieuw leeg hebt.

Een andere SIMkaart heb je er ook al in gehad en dan werkt het ook niet? Want dan ligt het waarschijnlijk niet aan je SIMkaart maar toch echt aan je toestel.

Je kan dan het beste langs een Vodafone winkel gaan om daar te laten bekijken wat het zou kunnen zijn. Succes in ieder geval.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Luukske,

Ik weet niet precies wat je bedoelt met: "daarna de simkaart “reset” van de telefoons gewisseld maar hij blijft niet werken." Maar het is belangrijk dat we erachter komen of dit probleem ligt aan de simkaart of het toestel. Zou je hiervoor een kruistest willen uitvoeren? Jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en kijken of het dan wel werkt? Is dit niet het geval, dan ligt het aan de simkaart en kunnen we een eventueel een simwissel uitvoeren aangezien je alle instellingen al gecheckt hebt. Werkt het wisselgesprek, dan wel, dan ligt het aan (de instellingen van) je toestel. En kunnen we verder kijken. Wellicht dan inderdaad een fabrieksreset zoals Energieboy voorstelt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de kruistest uitgevoerd Luukske ?
Luukske
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
beste sharon ik heb eigenlijk alles geprobeerd wat werd aangeraden, ook bij de oude topics.
Met toeval kreeg ik om 14:00 een belletje en werkte het eindelijk na meer als 1 maand weer.
bedankt voor de hulp!
en hopelijk wordt het wisselgesprek toch iets makkelijker gemaakt binnen Vodafone om het wisselgesprek in of uit te schakelen.
nu kan het aan veel verschillende technische factoren liggen, en dat terwijl het een veel voorkomend probleem is.
bij mij werkt het nu weer hopelijk zorgt Vodafone wel dat zulke problemen niet meer voor komen.
vooral als je veel zakelijk belt is dat gruwelijk slecht als je geen wisselgesprek meer kan voeren.

maar nogmaals bedankt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Super bedankt voor deze terugkoppeling.
Veel plezier en fijn dat het weer werkt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Graag gedaan Luukske. Ik zal het topic nu sluiten omdat het probleem opgelost is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic