bvsuylekom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk (bedrijfs) abonnement/nummer Prive overnemen

Mijn werkgever en ik zijn na beeindiging van mijn werkovereenkomst overeengekomen dat ik mijn mobiele telefoon (met vodafone) mag overnemen (met nummerbehoud).
Het Vodafone contract nummer is hiervoor reeds vrijgegeven.
Ik heb ook Ziggo.
Wat moet ik doen om eea naar mijn prive account over te zetten (in combinatie met mijn Ziggo account) ??

Bert
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi bvsuylekom
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Veel kan ik er niet over melden omdat dit dingen zijn die klanten niet voor je kunnen doen. Maar misschien helpt deze pagina je een beetje verder op weg: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Je zou natuurlijk ook even contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Daar kunnen ze je prima vertellen wat je allemaal moet doen om alles over te nemen. Maar denk dat pagina ook al wel wat info verschaft.

Alvast succes en laat even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi bvsuylekom
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Veel kan ik er niet over melden omdat dit dingen zijn die klanten niet voor je kunnen doen. Maar misschien helpt deze pagina je een beetje verder op weg: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Je zou natuurlijk ook even contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone. Daar kunnen ze je prima vertellen wat je allemaal moet doen om alles over te nemen. Maar denk dat pagina ook al wel wat info verschaft.

Alvast succes en laat even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met het omzetten van het contract (zakelijk naar particulier) via de link die Energieboy gedeeld heeft bvsuylekom?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic