Maak je profiel compleet voor extra hulp!

  • 15 april 2020
  • 1 reactie
  • 524 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +22

De Community van Vodafone is er voor klanten die klanten willen helpen. Heb je een vraag of wil je misschien iemand anders helpen met een antwoord, dit kan en mag allemaal. Maar soms zijn er vragen waar klanten geen antwoord op hebben of gewoon weg niet de mogelijkheid hebben om in een systeem te kijken wat er nu aan de hand is. Daarvoor zijn er Vodafone medewerkers (moderator) aanwezig en die kunnen je verder helpen.

Soms hebben deze medewerkers meer informatie nodig om in het systeem te kijken en daarmee kunnen ze je sneller helpen. Welke gegevens zijn belangrijk om je verder te helpen en waar kan je deze plaatsen?

Vul je gegeven in onder de instellingen van je profiel. Deze informatie kan je vinden, rechts boven in beeld en klik dan op instellingen in het pop-up menu (voorbeeld plaatje 1). Je komt nu op een scherm (voorbeeld plaatje 2) met instellingen en geef daar je postcode / huisnummer, geboortedatum, telefoonnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN en druk op Sla wijzigingen op. Deze kunnen alleen worden ingezien door medewerkers van Vodafone (moderators) en hiermee kunnen ze je verder helpen. 


Voorbeeld plaatje 1:



Voorbeeld plaatje 2:

 


1 reactie

dankjewel, ik ga dit proberen,

Reageer